رونمایی ال‌جی از تلویزیون 111 اینچی OLED اولترا اچ‌دی دو طرفه!

شرکت ال‌جی اخیرا در همه رویدادهای بزرگ برگزارشده خود از تکنولوژی OLED صحبت می‌کند. این تکنولوژی صفحات نمایش، از دید این شرکت جایگاه و اهمیتی اساسی در آینده بازار خواهد داشت و به‌همین دلیل این شرکت همواره به‌دنبال تحقیق، توسعه و نهایتا عرضه محصولات مختلف در این زمینه بوده است.

0

نمایشگاه IFA 2015 شاهد عرضه اولین تلویزیون OLED فلت ال‌جی با رزولوشن 4K بود که با مدل EF9500 در معرض نمایش قرارگرفت و نهایتا با محصولات تاثیرگذار از این سری همراه شد. با این اوصاف دیدگاه ال‌جی بسیار واضح به‌نظر می‌رسد. این شرکت معتقد است مسیر و سیاست‌های آن‌ها برپایه OLED خواهد بود.

این در حالی است که مدیرعامل و رئیس ال‌جی دیسپلی، دکتر Sang Beom Han در نمایشگاه IFA از تلویزیون 111 اینچی OLED دو طرفه این شرکت نیز رونمایی کرد. این صفحه‌نمایش، یک محصول اولیه بوده و هنوز به مرحله تولید نهایی و ورود به بازار نرسیده است. این تلویزیون 111 اینچی در قالب طراحی خمیده و موجی شکل رونمایی شد و البته ویژگی شاخص این محصول، دوطرفه بودن آن است. ال‌جی دیسپلی این محصول را نمونه‌ای از Vertical Tiling OLED جدید خوانده که از ترکیب سه صفحه‌نمایش اولترا اچ‌دی 65 اینچی OLED ساخته شده است.LG-Double-Sided-OLED-display

دکتر هان در این خصوص می‌گوید:

ما اکنون در زمانه صفحه‌نمایش‌ها زندگی می‌کنیم. از طریق صفحه‌نمایش‌ها ما به انتقال اطلاعات، برقراری ارتباط، نگاه به آینده و رویاپردازی در خصوص آن اقدام می‌کنیم. ما می‌خواهیم OLED انقلاب نور برای بازکردن درب‌های آینده موعود باشد.

با این اوصاف هنوز مشخص نیست این تلویزیون‌های دوطرفه چه کاربرد عملی خواهند شد. به‌نظر می‌رسد استفاده اصلی آن‌ها در خصوص کاربردهای تجاری و تبلیغاتی باشد اما پیغام ال‌جی حکایت از گستره وسیع ممکن برای استفاده از این محصول دارد.

LG-Double-Sided-OLED-display-1 لازم به ذکر است که ال‌جی جزئیاتی در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار اعلام نکرده است.

pocket-lint

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.