ZTE از گوشی هوشمند Axon Elite رونمایی کرد؛ نسخه جهانی Axon با اسنپ دراگون 810 و سه گیگابایت رم

ZTE یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی همراه در چین به شمار می‌آید که توانسته سهم بزرگی از بازار ایالات‌متحده را با محصولات مقرون‌به‌صرفه خود قبضه کند. این شرکت روز گذشته از گوشی هوشمند Axon Elite در IFA2015 رونمایی کرد
1
بر این اساس گوشی هوشمند Axon Elite از صفحه‌نمایشی 5 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی در کنار محافظ گوریلاگلس 2.5D بهره می‌برد و قلب آن را تراشه اسنپ‌دراگون 810 در کنار 3 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4 به تپش درخواهد آورد.
ZTE-Axon-Elite (1)

ZTE این محصول را به 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی تجهیز کرده، این در حالیست که امکان افزایش آن نیز با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی امکان پذیر است. از سایر مشخصات بارز سخت‌افزاری گوشی هوشمند Axon Elite که به نوعی نسخه جهانی Axon محسوب می‌شود می‌توان به دوربین دوگانه اصلی با وضوح تصویر 18 و 2 مگاپیکسل، دوربین سلفی مجهز به سنسور 8 مگاپیکسلی، تراشه پخش صدای باکیفیت بالای 4961 Hi-Fi و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

ZTE-Axon-Elite (2)

این محصول که از سنسور اثرانگشت، اسکن عنبیه چشم و سیستم تشخصی صدای کاربر بهره می بر، قرار است از ماه آینده ابتدا در فرانسه، آلمان، ایتالیا و سپس در انگلستان و اسپانیا با قیمت 420 یورو عرضه شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. kaceh می‌گوید

    قیمتش چنده….تمایندگیش کجاس…منظور از اینکه محافظ داره..یعنی دیگه نمیخواد قاب مافظ بگیریم