آغاز عرضه آپدیت اندروید 5.1.1 آب نبات چوبی برای سونی Xperia T2 Ultra Dual

شرکت سونی عرضه به‌روزرسانی اندروید 5.1.1 را برای نسخه‌های آنلاک‌شده Xperia T2 Ultra Dual آغاز کرد. علاوه بر امکان بهره‌مندی کاربران از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید، این به‌روزرسانی شامل بسته‌های امنیتی مورد نیاز برای برطرف کردن مشکل امنیتی Stagefright است.

2

تمامی به‌روزرسانی‌هایی که از نرم‌افزار اندروید نسخه آبنبات چوبی انتظار دارید در قالب این بسته به‌روزرسانی عرضه شده است و مواردی مانند امکان بهره‌گیری از چندین حساب کاربری، هشدارهای بهبودیافته، رمزگذاری قوی‌تر 256 بیتی، مالتی تسکینگ روان‌تر و طراحی متریال از جمله ویژگی‌های آن هستند.

این به‌روزرسانی به‌صورت مرحله‌ای عرضه خواهد شد اما در صورتی که از جمله کاربرانی هستید که عجله زیادی برای دریافت این آپدیت دارند می‌توانید با مراجعه به قسمت تنظیمات گوشی خود، لمس گزینه About Device و نهایتا انتخاب گزینه System Updates و سپس Check for Updates، در دسترس بودن این به روزرسانی را مورد جستجو قراردهید.

talkandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. jafar می‌گوید

    قرار بود 5 آگوست برای Z1 ارائه کنه الان یکماه گذشته هیچی!

  2. ejl می‌گوید

    زنده باد سونی و t2