سامسونگ اولین تصویر از تبلت جدید گلکسی View را در IFA 2015 به نمایش گذاشت

سامسونگ ساعتی پیش دومین کنفرانس خبری خود را پیش از آغاز رسمی نمایشگاه IFA2015‌ برلین برای معرفی رسمی ساعت هوشمند گلکسی Gear S2 و قابلیت‌ها و جزئیات بیشتر ان برگزار کرد.

0

اما شاید این موضوع در حال تبدیل شدن به عادتی برای سامسونگ است چرا که این شرکت در این مراسم خود، این بار برای تبلت جدید خود با نام Galaxy View تصویری تبلیغاتی را به نمایش گذاشت.

در این تصویر همانطور که می‌بینید تنها چیزی که قابل مشاهده است یک صفحه نمایش بزرگ با چیزی شبیه به یک کاور استند در پشت آن است و سامسونگ احتمالا باقی ماجرا بر عهده تصورات بینندگان گذاشته است!

سامسونگ تنها به گفتن کلماتی مانند ” بزرگتر فکر کردن” و “ابعادی جدید از سرگرمی” در این مراسم از این تبلت بسنده کرده که با این کلمات تنها حدسی که می‌توان زد این است که این همان تبلتی است که شایعات از اندازه 18 اینچی آن خبر داده بودند.

زمان زودتر از اینها می‌گذرد و سامسونگ ابتدای پاییز را برای معرفی این محصول در نظر گرفته و تا ان زمان باید صبر کنیم اگر هجوم تصایور درز کرده عمدی و غیرعمدی این صبر ما را زودتر به پایان نرساند!

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.