شایعه: جی 4 نوت (یا شاید پرو) ال‌جی با بدنه پلاستیکی و باتری قابل جدا شدن 18 مهر ماه رونمایی می‌شود

چند وقتی است شایعات زیادی از جی‌ 4 پرو که در برخی موارد از ان با نام جی 4 نوت یاد شده به گوش می‌خورد اما تاریخ رونمایی این محصولِ تراز اول از جانب ال‌جی تاکنون در هاله‌ای از ابهام وجود داشته است، اما صحبت‌های اخیر حکایت از رونمایی این گوشی در ۱۸ مهر ماه دارد.

0

بر اساس این شایعات چشم علاقه‌مندان جی 4 نوت/پرو تا حدود یک ماه دیگر به این گوشی پرچمدار روشن خواهد شد. لازم به ذکر است که ال‌جی تاکنون در این خصوص سکوت اختیار کرده و لب به سخن باز نکرده است.

همان‌طور که ذکر شد ال‌جی در خصوص مشخصات جی 4 نوت/پرو رازدار بوده اما باز هم شایعاتی از این محصول به گوش می‌رسد، بر اساس اطلاعاتی که به بیرون درز پیدا کرده است این محصول به باتری قابل جدا شدن مجهز است و بدنه آن از جنس پلاستیک خواهد بود.

با توجه به اینکه این گوشی در سری نوت ساخته شده کاملا طبیعی است که در آن شاهد به کارگیری قلم استایلوس نیز باشیم، البته مشخص نشده که این قلم همانند قلم اِس پِن سامسونگ امکانات به خصوصی دارد یا اینکه هر قلم استایلوس دیگری در بازار می‌تواند کار آنرا انجام دهد.

گفته می‌شود جی 4 نوت/پرو به دوربین دوگانه‌ای نظیر آنچه در اچ‌تی‌سی وان ام ۸ دیدیم مجهز باشد و از صفحه‌نمایش QHD بهره بگیرد.

پیش از این شاهد بودیم که ال‌جی نام‌های تجاری نظیر LG Graphy و LG Script را به نام خود ثبت کرده است و با این حساب می‌توان احتمال داد که این نام‌ها در واقع فناوری‌های جدیدی از جانب ال‌جی باشند که در جی 4 به کار گرفته خواهند شد.

ubergizmo.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.