لاجیتک از موشواره و صفحه کلید بی سیم جدید خود رونمایی کرد

شرکت Logitech به‌طور رسمی از دو محصول جدید خود در قالب صفحه‌کلید چند کاربره بلوتوثی K380 و موشواره بلوتوثی مدل M535 رونمایی کرد.

0

این صفحه‌کلید برای کاربران سراسر جهان از ماه جاری در دسترس خواهد بود اما موشواره یادشده تنها به عرضه برای کاربران اروپایی محدود خواهد شد. این محصولات در واقع برای کاربران سطح بالایی که دوست ندارند از صفحه‌کلید لپ‌تاپ یا رایانه خود استفاده کنند ارائه شده است.

صفحه‌کلید بلوتوثی K380 این شرکت تا سه‌محصول را پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن‌را به گوشی هوشمند، تبلت و یا لپ‌تاپ خود متصل کنید. سوئیچ‌های موجود بر روی این محصول نیز امکان جابجایی میان دستگاه‌های متصل شده را فراهم می‌کنند.

Logitech اعلام کرده کاربران شاهد همان حد از راحتی مشابه استفاده از صفحه‌کلید‌های دسکتاپ هستند و صفحه‌کلید یادشده به‌طور خودکار کارایی‌ها و کلید‌های میان‌بر را بسته به دستگاه متصل شده شناسایی می‌کند. این دستگاه با استفاده از دو باتری AAA قابل استفاده خواهد بود و در رنگ‌های خاکستری و آبی با قیمت 39.99 دلار روانه بازار خواهد شد.

موشواره بلوتوثی M535 نیز از قابلیت برنامه‌ریزی برای مشخص کردن عملکرد پیمایشی کلیدها بهره می‌برد تا بتوانید قابلیت‌هایی مانند جابجایی میان برنامه‌ها و استفاده از نمایه‌های دیگر را پیاده‌سازی کنید. آن‌طور که شرکت سازنده اعلام کرده این موشواره را می‌توانید بر روی میزهای فلزی و یا دیگر سطوح، به واسطه سنسور نوری لیزری مورد استفاده قراردهید. این موشواره با استفاده از یک عدد باتری AA برای یک ماه کامل قابل استفاده خواهد بود. این محصول نیز با قیمت 39.99 دلار روانه بازار خواهد شد.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.