تماشا کنید: تمام ویدئوهای تبلیغاتی گوشی هوشمند Mate S‌ هواوی

اگر شب گذشته اخبار مرتبط با گوشی های هوشمند منتشر شده در فارنت را دنبال کرده باشید، بدون شک آگاه هستید که هواوی از فبلت بالا رده جدید خود با نام Mate S‌ رونمایی کرده است.

0

گوشی هوشمند Mate S‌ هواوی که از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی با پنلی حساس به فشار نقطه‌ای (فورس‌تاچ) بهره می‌برد و قلب آن را قرار است تراشه ساخت داخل Kirin 935 به همراه سه گیگابایت حافظه رم به تپش آورد.

دیگر قابلیت منحصر به فرد گوشی هوشمند Mate S‌ هواوی دوربین اصلی 20 مگا پیکسلی آن است که به سنسور IMX 230 سونی تجهیز گردیده و در زیر آن نیز سنسور ارتقا یافته اثر انگشت جای گرفته است.

در این مطلب به طور مفصل به ویژگی‌های فبلت جدید هواوی پرداختیم، با این حال اگر می‌خواهید به طور تصویری در چند دقیقه با تمامی آن‌ها آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه ویدئوهای تبلیغاتی رسمی این محصول که توسط شرکت سازنده منتشر گردیده را مشاهده کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.