رونمایی لنوو از گوشی‌ PHAB در قد و قواره یک تبلت!

لنوو شب گذشته از دو گوشی عظیم جثه جدید خود با نام‌های PHAB و PHAB Plus رونمایی کرد.

0

در ابتدای امر این نکته را باید یادآور شویم که مدل PHAB Plus چند روز پیش به صورت رسمی در چین معرفی گردیده که می‌توانید برای آشنایی با مشخصات آن به این لینک مراجعه کنید؛ با این حال این برای اولین باریست که نسخه نهایی این محصول در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

بر این اساس گوشی بزرگ جثه PHAB که بیشتر می‌توان آن را یک تبلت مجهز به سیم‌کارت نامید، از صفحه‌نمایشی 6.9 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل بهره می‌برد که انرژی آن توسط یک باتری 4250 میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد شد.

lenovo-PHAB-plus__02 (1)

این محصول در سینه میزبان تراشه چهار هسته‌ای و نه چندان قدرتمند اسنپ‌دراگون 410 به همراه 2 گیگابایت حافظه رم بوده و دارای 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است؛ البته امکان افزایش میزان فضای آزاد با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی نیز تعبیه گردیده است.

همچون PHAB Plus، گوشی هوشمند PHAB در قاب پشتی از دوربینی 15 مگا پیکسلی و در قاب جلویی از دوربینی مجهز به سنسور 5 مگا پیکسلی بهره می‌برد که قادرند در کنار 3 میکروفون داخلی (اکثر گوشی‌ها از دو میکروفون بهره می‌برند، البته لومیا 950 دارای 4 میکروفن است) و فناوری Dolby Atmos تصاویری با کیفیت و صدای بسیار واضح را ضبط نمایند.

lenovo-PHAB-plus__03

به گفته شرکت سازنده، گوشی‌های PHAB و PHAB Plus به ترتیب با برچسب قیمتی 179 و 299 دلار ابتدا در ایالات‌متحده و سپس در کشورهای جنوب شرق آسیا، روسیه، چین، اندونزی، هنگ کنگ و کشورهای اروپای شرقی عرضه خواهد شد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.