ببینید: انتشار اولین نمونه تصاویر عکسبرداری شده با دوربین اکسپریا زد 5 سونی

وقتی شرکتی مانند سونی پس از معرفی یک محصول پر سروصدا، در شبکه‌های اجتماعی به علامت پیروزی نمونه‌هایی از عکس‌های گرفته شده با دوربین پرچمدار جدید خود را منتشر می‌کند نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار این اقدام گذشت.

1

این عمل توسط سونی در قالب حساب رسمی توییتر این شرکت انجام شد تا کاربران بتوانند عملکرد دوربین جدیدترین دستگاه هوشمند تولیدی این شرکت را مشاهده کنند.xperia Z5 PHOTO SAMPLES (5) xperia Z5 PHOTO SAMPLES (1)

آنچه که در نگاه اول خودنمایی می‌کند استفاده از لفظ عکس‌برداری در شرایط محیطی با نور کم است. با این اوصاف آنچه در تصویر مشاهد می‌شود چادری است که سوژه اصلی عکس بوده و نور در آن تابیده شده است. به‌نظر می‌رسد بهتر بود از عبارت “عکس‌های شبانگاهی” استفاده می‌شد زیرا تصاویر با نور محیطی کم سوژه‌هایی را در بر می‌گیرند که خود در شرایطی با نور کم قرارگرفته‌اند و باعث خواهند شد لنز وادار به جذب نور بیشتر شود.Beach-Bar xperia Z5 PHOTO SAMPLES (4) xperia Z5 PHOTO SAMPLES (3) xperia Z5 PHOTO SAMPLES (2)

با این وجود نمونه‌های بیشتری از تصاویر دوربین این گوشی هوشمند نیز مشاهده می‌شود که شامل تصویر یک دختربچه، یک شناگر و سوژه‌های متنوع دیگر است. در تصویری که یک چرخ و فلک مشاهده می‌شود نیز شاهد قابلیت‌های بالای دوربین اکسپریا زد 5 هستیم با این وجود همچنان نمی‌توان تنظیمات low light دوربین این گوشی هوشمند را به چالش کشید.

phandroid

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    تصاویری که خود شرکت منتشر میکنه معمولا در بهترین شراط و با بهترین عکاس ها گرفته میشه
    و شاید تغییراتی هم داده بشه مهم افراد عادی هست
    منتظر بررسی فارنت هستم