سامسونگ نمایشگرهای بزرگ شفاف خود را در IFA 2015 به نمایش خواهد گذاشت

آن‌طور که از شواهد پیداست شرکت سامسونگ قصد دارد پنل‌های صفحه‌نمایش شفاف OLED خود را این‌بار در نمایشگاه IFA 2015 در معرض نمایش بگذارد.

0

آن‌طور که عنوان شده این شرکت مدت‌هاست که در حال کار بر روی بهبود تکنولوژی‌های این صفحات نمایش است که به‌نظر می‌رسد بیشتر جنبه تجاری دارند و در ابعادی حول و حوش 55 اینچ عرضه خواهند شد.

این در حالی است که این نمایشگرهای شفاف در Retail Asia Expo 2015 و در قالب محصولاتی که با استفاده از تکنولوژی Real Sense اینتل می‌توانند قابلیتی مجازی برای امتحان کردن جواهرات و لباس‌های مختلف را فراهم کنند در معرض نمایش قرارگرفته بودند. سامسونگ مدعی است صفحه‌نمایش‌های یادشده از رنگ‌‌های  گرم‌تر و کنتراست بالاتری بهره می‌برند.

انتظار نمی‌رود شرکت سامسونگ جزئیات زیادی در نمایشگاه IFA سامسونگ از این تکنولوژی و محصول نوپا در اختیار کاربران قراردهد با این وجود مشاهده این OLED های شفاف با اندازه‌های 55 و 65 اینچی می‌تواند هیجانی خاص را در این نمایشگاه ایجاد کند. از سوی دیگر انتظار می‌رود مدل‌های جدیدی از تلویزیون‌ها و صفحه‌نمایش های سامسونگ نیز در این نمایشگاه معرفی شوند.

androidheadlines

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.