یوگا تب 3 پرو لنوو می‌تواند تصویری 70 اینچی را بر روی دیوار شما بتاباند

لنوو شب گذشته از جدیدترین نسل لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر یوگا تب 3 پرو رونمایی کرد که جدا از سخت‌افزاری قدرتمند، دارای یک پروژکتور داخلیست که می‌تواند تصاویری تا ابعاد 70 اینچی را بر روی دیوار شما بتاباند.

0

بدنه‌ی این تبلت 10.1 اینچی، یکپارچه‌ و زیبا به نظر می‌رسد و لنوو زبان طراحی اختصاصی خود را برای آن در نظر گرفته است. این محصول همچون نسل قبلی از یک پروژکتور داخلی استفاده می‌کند که می‌تواند تصاویری حداکثر به ابعاد 70 اینچ را بر روی دیوار بتاباند. برای روشن کردن پروژکتور داخلی این تبلت می‌توانید از دکمه‌ی فیزیکی که در کنار دستگاه قرار داده شده، استفاده کنید یا از طریق نرم‌افزار مربوطه، تصویر خروجی را کنترل کنید.

lenovo2_2040

لازم به یادآوریست که یوگا تا پرو 2 نیز که سال گذشته راهی بازار گردید از چنین پرژکتور استفاده می‌کرد، با این حال توانایی تاباندن تصاویری در سایز 50 اینچ را دارا بود. یوگا تب 3 پرو همچنان از یک تکیه‌گاه در قسمت لولا مانند بدنه بهره می‌برد که هم می‌توان از آن برای عمودی قرار دادن دستگاه استفاده کرد و هم مکانی برای جایگیری بهتر در دست می‌باشد.

البته این ناحیه نسبتاً حجیم تنها به دلایل مذکور طراحی نگردیده و در داخل آن یک باتری قدرتمند 10,200 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه گردیده که حداکثر به مدت 18 ساعت می‌توان در حالت آماده‌به‌کار انرژی قطعات داخلی این محصول را تأمین کند. یوگا تب 3 پرو لنوو در سینه میزبان پردازنده چهار هسته‌ای Atom x5-Z8500 اینتل به همراه 2 گیگابایت حافظه رم بوده که به نسبت هم‌رده‌های خود سخت‌افزار قابل قبولی به شمار می‌آید.

lenovo5_2040

با بهره‌گیری از دوربین 13 مگا پیکسلی که در قاب پشتی تعبیه گردیده می‌توان تصاویری با کیفیت را ضبط و در هنگام استراحت با پروژکتور داخلی آن‌ها را تماشا کرد. البته این نکته را نباید از قلم انداخت که برای برقراری تماس‌های تصویری نیز یک دوربین 5 مگا پیکسلی در قاب جلویی جای گرفته است.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.