پاناسونیک از تلویزیون 65 اینچی 4K OLED خود رونمایی کرد

تلویزیون‎های‎ 4K OLED شرکت‎های سامسونگ و ال‎جی از موفقیت نسبتاً خوبی برخوردار هستند که به نظر می‎رسد موفقیت عملکرد این تلویزیون‎ها شرکت پاناسونیک را مجبور کرده است تا در این وادی قدم بگذارد. با فارنت همراه باشید!

0

Maldar-panasonic-65cz950_3-640x427-c

امروز شرکت پاناسونیک در نمایشگاه IFA2015 برلین از یک تلویزیون 65 اینچی 4K OLED پرده‌برداری کرد. دو سال پیش این شرکت اعلام کرد که دیگر به ساخت تلویزیون‎های پلاسما مبادرت نخواهد کرد و اکنون پس از دو سال این نمایشگر 4K OLED را معرفی کرده است.

همواره بحث‎های زیادی بر سر بهتر بودن نمایشگرهای پلاسما یا OLED وجود داشته است و باید گفت که هر یک مزیت‎های منحصربه‌فردی دارند اگرچه فناوری پلاسما دیگر توسط تولیدکنندگان عمده تلویزیون استفاده نمی‎شود.

Maldar-PanasonicTX-65CZ950_Lifestyle

تلویزیون جدید شرکت پاناسونیک دارای شماره مدل TX-65CZ950 است که از یک صفحه نمایش 65 اینچی خمیده بهره می‌برد و مهر تائید هالیوود را با خود به همراه دارد که سبب شده این شرکت بر روی این موضوع تبلیغ وسیعی داشته باشد و اذعان کند که برای ساخت این تلویزیون 4K OLED، از طریق آزمایشگاه خود در لس‌آنجلس ارتباط تنگاتنگی با هالیوود داشته‎اند.

این تلویزیون از ویژگی‌های پردازشی نظیر فناوری HDR پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر آن تحت گواهینامه‌ی THX است و اولین تلویزیون 4K OLED ‌است که از این گواهینامه بهره می‌برد.

Maldar--Panasonic 4k oled

شرکت پاناسونیک هیچ اطلاعاتی درباره‌ی قیمت TX-65CZ950 فاش نکرده است اما با توجه به این که بدنه پشتی این تلویزیون از جنس ماده‌ای به نام Alcantara (جنسی مصنوعی شبیه چرم اما با کیفیت بالاتر) است، احتمالاً باید قیمت بالایی داشته باشد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.