اکسپریا زد 5 کامپکت با دوربین 23 مگاپیکسلی رسما رونمایی شد

شرکت سونی در روز جاری و در نمایشگاه IFA 2015 به طور رسمی از محصول جدید خود یعنی اکسپریا زد 5 کامپکت رونمایی کرد. این محصول هوشمند از صفحه‌نمایش 4.6 اینچی بهره می‌برد که به رزولوشن اچ‌دی تجهیز شده تا نهایتا شاهد تراکم 323 پیکسل در هر اینچ باشیم.

1

این دستگاه هوشمند همانند نسخه معمولی اکسپریا زد 5 از پنل IPS و تکنولوژی‌هایی مانند تریلومینوس و X-reality بهره‌مند شده و از شیشه گرمادیده صنعتی بر روی خود بهره می‌برد.

این گوشی تولیدی سونی از سنسور تشخیص اثرانگشت نیز بی‌بهره نمانده و از ابعاد 127 در 65 میلی‌متر و ضخامت 8.9 میلی‌متر بهره می‌برد. وزن این دستگاه نیز 138 گرم بوده و به باتری با ظرفیت 2700 میلی‌آمپرساعت تجهیز شده است.

در قسمت پشتی این دستگاه شاهد بهره‌مندی از دوربین 23 مگاپیکسلی و در قسمت جلویی نیز شاهد حضور دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم. تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 810 با پشتیبانی از قابلیت 64 بیتی در کنار شتاب‌دهنده گرافیکی Adreno 430 و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و دو گیگابایت رم از دیگر مشخصه‌های این دستگاه هوشمند هستند.

Xperia_Z5_Compact_Colour_Range

اکسپریا زد 5 کامپکت علاوه بر رنگ‌های سفید و سیاه، طلایی و سبز موجود برای اکسپریا زد 5 در قالب رنگ‌های زرد و مرجانی نیز روانه بازار خواهد شد. این دستگاه هوشمند تا دو ماه دیگر روانه بازار خواهد شد اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

لازم به ذکر است که سونی در مراسم ویژه‌ای از سه‌گانه جدید خود یعنی اکسپریا زد 5 کامپکت، اکسپریا زد 5 پرمیوم و اکسپریا زد 5 رونمایی کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    والا اگر دوربین اینو خواستید مقایسه کنید
    حداقل با Lumia 1020 هم مقایسه کنید خب
    البته نتیجش که مشخصه