ایسوس زن‌فون زوم با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری دوربین در اروپا عرضه خواهد شد

در رویداد IFA 2015 برلین، شرکت ایسوس فرصت این را پیدا کرد تا از یک نسخه ZenFone Zoom با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر برای بازارهای اروپا رونمایی کند. ایسوس پیش از این، این گوشی‌هوشمند را در CES که در اوایل سال جاری میلادی برگزار شد، معرفی کرده بود.

1

zenfone-zoom-2گفته می‌شود که این گوشی‌ اندرویدی ایسوس در نوع خود، باریک‌ترین گوشی‌‌هوشمندی است که با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

دوربین این دستگاه، در کنار تثبیت‌کننده نوری خود (OIS)، قادر است تا بزرگنمایی 12 برابری را برای کاربر به ارمغان آورده و به لطف حالت عکس‌برداری ماکرو خود می‌تواند از فاصله 5 سانتی‌متری سوژه را عکاسی کند.

زن فون زوم ایسوس از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ‌دی برخوردار بوده که ضخامت دستگاه در لبه‌ها تنها به 5 میلی‌متر می‌رسد. همچنین این محصول جذاب ایسوس از پردازنده چهار هسته‌ای اینتل Atom به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی قابل ارتقا تا 128 گیگابایت بهره ‌می‌برد.

هدف اصلی ارائه و تولید این گوشی این است که علاقه‌مندان به هنر عکاسی بتوانند روی دوربین تلفن همراه خود کنترلی نظیر یک دوربین عکاسی DSLR داشته باشند که به همین جهت و برای تأکید روی این موضوع، دکمه‌های اختصاصی برای انجام عملیات عکاسی، ضبط تصویر و تله‌فتو روی آن تعبیه شده است. در حالت عکاسی دستی آن، می‌توان اعمالی نظیر تعادل رنگ سفید، سرعت شاتر، نوردهی و ایزو را تحت کنترل خود داشت و تنظیم کرد.

به لطف حالت فوق‌العاده وضوح مؤثر یا همان Super Resolution mode، سنسور 13 مگاپیکسلی دوربین تصاویری می‌گیرد که با ترکیب آن‌ها به یک عکس واحد کیفیت عکس تا 52 مگاپیکسل افزایش می‌یابد که شفافیت آن 4 برابر یک عکس استاندارد است. بد نیست بدانید که از یک لنز 10 عنصری به همراه یک فلاش LED دوگانه برخوردار است.

کاربران می‌توانید برای خرید این گوشی خارق‌العاده انتخابی بین دو رنگ مشکی و سفید سرامیکی داشته باشند.

 

slashgear

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    اگر 52 بود عکس 13 میگرفت یه چیزی ولی برعکسش بدرد نمیخوره اونم اندروید هم باشه