VivoStick گزینه‌ جدید ایسوس برای در اختیار داشتن رایانه ویندوز 10 تنها با 129 دلار

ایسوس به دنبال تولید Compute Stick توسط اینتل، به تولید کامپیوتری بر روی تراشه پرداخته است تا عقب نیفتند. VivoStick از ایسوس، تقریباً نیازهایتان از یک کامپیوتر را پاسخ خواهد داد.

0

قطعه‌ای که در جیب جا می‌شود و پورت HDMI دارد که می‌توان آن را به تلویزیون یا مانیتور متصل کرده و دستگاه را به کامپیوتری با ویندوز 10 تبدیل کرد. VivoStick 129 دلار قیمت دارد و با توجه به ارزش و فایده‌های آن، از الآن از Compute Stick اینتل پیشی گرفته است.

VivoStick ایسوس از پردازنده Cherry Trail اینتل استفاده می‌کند و سی‌پی‌یوی اتم اینتل که در Compute Stick استفاده‌شده را شکست می‌دهد. همچنین از 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، اما هنوز هم قابل‌مقایسه با یک کامپیوتر تمام‌عیار ویندوزی نیست.

طراحی VivoStick اندکی بهتر است و در دو رنگ آبی جذاب و طلایی عرضه می‌شود که مثل رنگ‌های معمول سفید و مشکی نیست. همچنین توانسته نه‌تنها یک، بلکه دو پورت یو‌اس‌بی 3.0 به‌علاوه جک هدفون را روی خود جا دهد. برای متصل کردن کیبورد و موس، از بلوتوث 4.0 در کنار وای فای 802.11n پشتیبانی می‌کند.

بااینکه ایسوس قیمت و مشخصات این محصول را اعلام کرده، هنوز معلوم نیست که چه زمانی به خریداران عرضه شود. برای آن دسته از افرادی که به حمل کردن یک کامپیوتر با ویندوز 10 در کف دستشان علاقه دارند، امیدواریم هرچه زودتر VivoStick به بازارها راه پیدا کند.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.