ایسر از نوت‌بوک‌های قدرتمند Predator ویژه بازی خود رونمایی کرد

بااینکه کاربران معمولی به صرفه‌جویی در هزینه کامپیوتر بعدی که می‌خواهند خریداری کنند می‌پردازند، بیشتر گیمرها برای به دست آوردن سخت‌افزار فوق‌العاده از هیچ هزینه‌ای دریغ نمی‌کنند. ایسر هم می‌خواهد با نوت‌بوک‌‌های جدید مخصوص بازی خود یعنی Predator 15 و Predator 17 به این بازار راه پیدا کند.

0

ایسر از هردوی این نوت‌بوک‌ها در کنفرانس IFA امروز در برلین رونمایی کرد. هرکدام از نوت‌بوک‌‌ها از تکنولوژی‌های جدید و قدرتمند بهره می‌برند. در این نوت‌بوک‌ها از پردازنده‌های جدید اینتل به نام Skylake نیز استفاده شده است.

هردوی نوت‌بوک‌ از دهم آبان ماه در آمریکا برای فروش موجود خواهند بود. مدل 15 اینچی 1499 دلار و مدل 17 اینچی 1599 دلار قیمت‌گذاری شده است. نوت‌بوک‌‌ها علاوه بر پردازنده Core i7-6700HQ، از چیپست گرافیکی Nvidia GTX 980، 32 گیگابایت رم DDR4 و درایوهای SSD 512 گیگابایتی NVMe PCI Express استفاده می‌کنند. Predator 15 دارای دو مدل با صفحه‌نمایش‌های 15.6 اینچی Full HD (1080p) یا 4K (2160×3840) پنل UHD است و مدل 17 اینچی تنها از صفحه‌نمایش Full HD استفاده می‌کند.

predator-17-g9-791_02-100611791-large

ایسر دوست دارد که شما باور کنید ویژگی‌هایی که بیان کرده کمترین توانایی‌های نوت‌بوک‌‌هایش هستند، درهرحال بر کیفیت بازی کردن نیز در جنبه‌های مختلفی تأثیر می‌گذارند.

خنک کردن دستگاه معمولاً برای گیمرها از اهمیت بالایی برخوردار است. Predator نیز راه‌حل جالبی برای آن دارد: یک قطعه فن Cooler Master که می‌تواند به سخت‌افزار نوت‌بوک‌ اضافه شود و دستگاه را در طول انجام بازی‌های سنگین، خنک نگه دارد. نرم‌افزار DustDefender از ایسر نیز تلاش می‌کند که هوا را در اطراف قطعات حساس در جریان نگه دارد و از دوده گرفتن آن‌ها و داغ شدن بیش‌ازحدشان جلوگیری کند. همچنین گیمرها می‌توانند از برنامه CoolBoost جریان هوا را شخصاً کنترل کنند. این برنامه اجازه اعمال تغییرات بر جریان هوا و حتی انتخاب Turbo Boost برای فن را در صورت نیاز می‌دهد.

نوت‌بوک‌‌ها از تکنولوژی‌ای از کوالکام با عنوان Killer Doubleshot Pro استفاده می‌کنند. این تکنولوژی تجملی، تقریباً کانکشن‌های وای فای و اترنت را به هم متصل می‌کند. تکنولوژی Killer DoubleShot با این کانکشن‌ها به صورت کانال‌های جداگانه برخورد می‌کند و تصمیم می‌گیرد که کدام برنامه، باید از کدام کانال استفاده کند تا سیگنال‌های هرکدام را جدا کرده و از برخوردشان جلوگیری کند.

ایسر همچنین اضافه کرد که درون Predator 17، از سیستمی به نام SoundPound 4.2 استفاده می‌کند. این سیستم دارای چهار بلندگو و نه یک، بلکه دو ساب‌ووفر است که 12 وات صدا را به کاربر ارائه می‌دهد. این در حالی است که Predator 15 از ترکیب دو بلندگو و یک ساب‌ووفر بهره می‌برد که 6 وات صدا را برای کاربر آماده خواهد کرد.

predator-15-g9-591_04-100611792-large

این دو نوت‌بوک‌ جدید قابلیت دیگری دارند که به قفل کردن دکمه ویندوز و صفحه‌کلید کمک می‌کند تا از فشرده شدن آن‌ها و خروج تصادفی از بازی جلوگیری شود. گیمرها از این قابلیت لذت خواهند برد. ایسر قسمتی به نام پنل گیمینگ PredatorSense تعبیه کرده که 15 کلید ماکرو برای میانبرهای درون بازی، چهار منطقه نوری و یک کلید قابل‌برنامه‌ریزی در آن قرار دارد.

در این روزها به دست آوردن سود از بازار کامپیوتر به ندرت اتفاق می‌افتد، اما جذب کردن گیمرهای وفادار استراتژی خوبی به نظر می‌رسد. آیا گیمرها ایسر را به عنوان برند خود انتخاب می‌کنند؟ با سخت‌افزار با کیفیت، قیمت مناسب و ترکیب قدرتمند از اجزا دلیلی برای انتخاب نکردن وجود ندارد.

pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.