رونمایی رسمی ایسوس از ساعت هوشمند جدید خود ZenWatch 2

این ساعت هوشمند در واقع ادامه دهنده راه نسخه اولین ZenWatch ایسوس است که یک سال پیش معرفی شده بود.

0

در طول نمایشگاه IFA 2015 در برلین، شرکت ایسوس از ساعت هوشمند جدید خود ZenWatch 2 رونمایی کرد.zenwatch2-2

زن‌واچ 2 از باتری با ظرفیت 400 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد که امکان استفاده از آن به مدت 66 ساعت در حالت آماده‌باش را فراهم می‌کند و علاوه بر آن شاهد یک دکمه مشابه آنچه پیش از این در ساعت‌هایی مانند موتو 360 مشاهده کرده بودیم، هستیم. از سوی دیگر یک شارژر مغناطیسی برای این ساعت هوشمند عرضه شده که در مدت زمان 36 دقیقه می‌تواند باتری آن را تا 50 درصد شارژ کند.zenwatch-2-3

پشتیبانی از وای‌فای، استاندارد محافظت در برابر آب از نوع IP67 و دو اندازه متفاوت برای مچ‌های کوچک و بزرگ از دیگر ویژگی‌های این ساعت هوشمند است. 512 مگابایت رم و چهار گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و بهره‌مندی از صفحه‌نمایش AMOLED در ابعاد 1.63 اینچ و رزولوشن 320 در 320 پیکسل با تراکم 277 پیکسل در هر اینچ از دیگر ویژگی‌های این دستگاه الکترونیکی جدید است. ایسوس اعلام کرده این دستگاه هوشمند تا ماه آینده روانه بازار خواهد شد اما هیچ توضیحی در خصوص قیمت عرضه آن عنوان نکرده است.

technobuffalo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.