پروژکتور Predator ایسر برای گیمرها صفحه نمایشی 120 اینچی در یک محیط کوچک فراهم می‌کند

خط تولید محصولات سری Predator ویژه گیمرها روز به روز گسترده‌تر می‌شود و در جدیدترین محصول معرفی شده شاهد یک پروژکتور هستیم.

0

پروژکتور Predator شرکت ایسر تضمین‌کننده صفحه‌نمایشی 120 اینچی برای دوستداران بازی‌های رایانه‌ای است اما با توجه به تکنولوژی پرتاب کوتاه‌برد نیازی به یک اتاق بزرگ به‌منظور استفاده از آن نخواهید داشت. از سوی دیگر سیستم لنزهای هوشمند این پروژکتور از قسمت بالایی آن نور را به دیوار می‌تاباند.acer-predator-projector-ifa-2015-sg-0-1280x641

بنابراین نیاز است تا این پروژکتور را در مقابل دیواری که قصد تابانیدن تصویر بر روی آن دارید قراردهید. ایسر از سیستم پروژکتور لیزری استفاده می‌کند که تنها 50 سانتیمتر فاصله از دیوار یا صفحه‌نمایش نیاز دارد.acer-predator-projector-ifa-2015-sg-2

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید این دستگاه در ابعادی تقریبا بزرگ عرضه می‌شود با این اوصاف ایسر در IFA 2015 همچنان اصرار دارد که این پروژکتور به راحتی بین مکان‌های مختلف قابلیت جابه‌جایی دارد. رزولوشن این پروژکتور تمام اچ‌دی بوده و انتظار داریم مولفه‌هایی مانند HDMI، ورودی ترکیبی و دیگر ورودی‌ها در آن به کار بسته شود. هنوز در خصوص قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار خبری منتشر نشده است.

slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.