توشیبا از لپ‌تاپ 12 اینچی تبدیل‌پذیر Satellite Radius 12 با صفحه نمایش 4K رونمایی کرد

همان‌طور که مستحضر هستید، نمایشگاه IFA 2015 برلین ساعاتی قبل کار خود را آغاز کرده و شرکت‌های مختلف یک‌به‌یک در حال رونمایی از محصولات جدید خود هستند، در همین رابطه شرکت ژاپنی توشیبا نیز دقایقی قبل از لپ‌تاپ هیبریدی  Satellite Radius 12  با مشخصات سخت‌افزاری قابل‌تأمل رونمایی کرد.

0

لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Satellite Radius 12 که شباهت غیرقابل چشم‌پوشی‌ای نسبت به سری یوگا لنوو داشته، از صفحه‌نمایشی 12.5 اینچی لمسی با رزولوشن 4K بهره می‌برد و تنها 0.6 اینچ ضخامت و 2.9 پوند وزن دارد. با توجه به این مشخصات، Satellite Radius 12 کمی سنگین‌تر و البته ضخیم‌تر از ThinkPad Yoga 260 هست که البته از صفحه‌نمایشی با رزولوشن فول اچ‌دی استفاده می‌کند.Sat_Radius12_P20W-C_Presentation_02

از رزولوشن صفحه‌نمایش لپ‌تاپ جدید توشیبا می‌توان حدس زد که این محصول در سینه میزبان تراشه نسل ششم سری Skylake اینتل است که به آن قابلیت استفاده از Windows Hello ویندوز 10 را با استفاده از دوربین سنجش عمیق RealSense می‌دهد.

از دیگر مشخصات این محصول با کیفیت می‌توان به 8 گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از درگاه USB Type-C و HDMI اشاره کرد. تاکنون اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و قیمت احتمالی Satellite Radius 12 منتشر نگردیده است.

engadget

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.