گیگاست از گوشی‌های هوشمند ME Pure،ME و ME Pro رونمایی کرد

معمولاً گوشی‌هایی که توسط تولیدکننده‌های کمتر شناخته‌شده روانه بازار می‌شوند، ارزش ریسک را ندارند؛ اما گاهی اوقات یک نمونه شگفت‌انگیز تولید می‌شود. امروز سه عدد از آن‌ها را پیش روی خود داریم، Gigaset Me، Me Pure و Me Pro.

0

شاید کمپانی گیگاست برای بیشتر ما ناشناخته باشد، اما آن‌ها گوشی‌هایی را تولید کرده‌اند که به‌سادگی می‌تواند به رقابت با بهترین‌های این صنعت بپردازد.

گوشی‌های سری Me خوش‌دست هستند، ویژگی‌های قدرتمند و قیمت‌های منصفانه (البته نه چندان شگفت‌انگیز) دارند. این کمپانی می‌خواهد که تجربه‌ای بی‌مانند را برای کاربرانش به وجود بیاورد. آیا موفق شده است؟ با هم می‌بینیم.

Gigaset Me

می‌توانیم بگوییم که Gigaset Me نقش حاشیه‌ای را به عهده گرفته است. گوشی قدرتمندی است، اما زیاده‌روی نمی‌کند. بدنه صاف آن زیباست و از مواد خوبی نظیر فولاد ضدزنگ، آلیاژ آلومینیوم و Gorilla Glass برای ساخت آن استفاده شده است. زیبا به نظر می‌رسد و در دست هم حس خوبی دارد.

صفحه‌نمایش 1080p، پردازنده قدرتمند چهار هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی اسنپ دراگون 810، پردازنده گرافیکی Adreno 430، 32 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه microSD (با پشتیبانی از 128 گیگابایت)، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی‌آمپری و پورت یو‌اس‌بی Type-C دارد. برای سایر قابلیت‌های آن می‌توان به اسکنر ضربان قلب، گام شمار، حسگر اشعه UV و حسگر اثرانگشت اشاره کرد. این گوشی هیچ‌چیزی را کم ندارد!

Gigaset Me Pure

Me Pure مثل گوشی قبلی چندان تأثیرگذار نیست، اما باید برای افرادی که به دنبال قیمت مناسب‌تر هستند کارساز باشد. به‌جز برخی قطعات ساده‌تر، تفاوت چندانی ندارند. این گوشی تنها 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای داخلی دارد. پردازنده آن هم به اسنپ دراگون 615 کاهش پیدا کرده و از دوربین پشتی با رزولوشن کمتر 13 مگاپیکسل بهره می‌برد؛ اما اگر بدانید که عمر کارکرد باتری بهتر شده، شاید حاضر به صرف‌نظر کردن از سخت‌افزار بهتر باشید. چراکه این گوشی از باتری 3320 میلی‌آمپری استفاده می‌کند.

gigaset_me_pure

Gigaset Me Pro

حالا نوبت به بهترین مدل این سه گوشی رسیده است. Gigaset Me Pro گوشی هوشمند کاملاً قدرتمندی است. نه‌تنها صفحه‌نمایش 5.5 اینچی دارد، بلکه از 5 گیگابایت رم و باتری 4000 میلی‌آمپری نیز استفاده می‌کند. بهتر است ویژگی‌های گوشی ME و چیپست اسنپ دراگون 810 را که در این گوشی هم وجود دارند، فراموش نکنیم.

gigaset_me_pro

قیمت و خرید

Gigaset ME را در انگلستان، آلمان، هلند، اسپانیا، فرانسه، بلژیک، ایتالیا، ترکیه و لهستان با قیمت 469 یورو می‌توان تهیه کرد؛ اما Me Pure و Me Pro تا دی‌ماه با قیمت‌های 349 یورو و 549 یورو قابل خریدن خواهند بود و فعلاً موجود نیستند.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.