انتشار ویدئو منتسب به اچ‌تی‌سی وان A9 همزمان با شایعه رونمایی از این گوشی هوشمند در پانزدهم شهریور ماه

HTC به تازگی عکسی را در حساب Weibo خود قرار داده که ممکن است به رونمایی دستگاهی جدید در روز یکشنبه پانزده شهریور اشاره داشته باشد. شایعه شده که این دستگاه جدید HTC A9 (Aero) خواهد بود.

1

HTC A9 tease

حال به نظر می‌رسد که شایعات پیرامون این گوشی عمومیت بیشتری پیدا می‌کند که اتفاق خوبی است، چراکه HTC باید با تمام توان خود برای به دست آوردن جایگاه قبلی‌اش در میان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند و پیشرفته تلاش کند.

این گوشی که در ویدئویی آنلاین دیده شده، با عنوان گوشی هوشمند HERO نیز شناخته می‌شود. HTC برای تبلیغ این گوشی به زیبایی آن اشاره کرده و طبق شایعات، HTC One (A9) در روز یکشنبه رونمایی می‌شود که چندان هم دور نیست.

به نظر می‌رسد که در ویدئوی بالا به این نکته اشاره می‌شود که دستگاه در حال حاضر در مرکز آزمایش تولیدکننده قرار دارد که منطقی هم است. درحالی‌که اسپیکر گوشی جدید شبیه به بلندگوی گوشی‌های قدیمی‌تر HTC One (A9) نیست، جایگاه دوربین جلویی آن با عکس‌هایی که از این گوشی لو رفته بود، تفاوتی نکرده است.

مشخصات احتمالی سخت‌افزار این گوشی شامل بدنه فلزی، چیپست پیشرفته 10 هسته‌ای Helio X20 از MediaTek، صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل فول اچ‌دی، باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی و 4 گیگابایت رم می‌شود. حتی ممکن است از عکاسی RAW هم پشتیبانی کند و تأثیر بسیار خوبی روی کاربران بگذارد. تنها زمان می‌تواند صحت این شایعات را تائید کند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. quietly brilliant می‌گوید

    نکنه بازم فقط برای بازار چین ارائه کنه؟؟!بنظرم پرچمدار ک نیست….