کاربران دستگاه‌های گلکسی سامسونگ یک اپلیکیشن اختصاصی خبرخوان خواهند داشت

شرکت سامسونگ امروز اعلام کرد با همکاری شریک اروپایی خود الکس اسپرینگر پلتفرم خبری جدیدی با نام UPDAY را توسعه خواهد داد.

0

این پلتفرم خبری، اطلاعاتی در دو دسته خبرهایی که باید بدانید و خبرهایی که دوست دارید بدانید را که اولی توسط یک تیم ویرایشگر در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و دومی بر اساس یک الگوریتم خودکار ایجاد می‌شود در اختیار کاربران قرا می‌دهد.

این معرفی زمانی انجام می‌شود که پیش از آن اپل نیز از انتشار برنامه ویژه خبری خود با عنوان Apple News به‌منظور استفاده در iOS 9 خبر داده بود. این در حالی است که شرکت سامسونگ هنوز اعلام نکرده چه منابع خبری در این برنامه حضور خواهند داشت. آن‌طور که از شواهد امر پیداست برنامه‌ای به‌منظور عرضه این نرم‌افزار برای دستگاه‌هایی به جز دستگاه‌های سری گلکسی وجود ندارد و احتمالا UPDAY به‌طور انحصاری برای دستگاه‌های سری گلکسی عرضه خواهد شد.

الکس اسپرینگر نیز هنوز اعلام نکرده که آیا محتوایی انحصاری را برای این برنامه منتشر خواهد کرد و یا اینکه چه میزان کنترلی را بر روی ویرایش محتوا خواهد داشت. نسخه آزمایشی اولیه UPDAY بر روی پلی‌استور گوگل و سرویس برنامه‌های گلکسی سامسونگ عرضه خواهد شد اما تنها برای کاربران آلمان و لهستان قابل استفاده خواهد بود. عرضه تمام و کمال این سرویس برای سال آتی برنامه‌ریزی شده تا کاربران سراسر جهان بتوانند از آن استفاده کنند.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.