استفاده مایکروسافت از نام لومیا 950 برای پرچمدار بعدی خود قطعی شده است

هرچه به زمان معرفی نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل و در پس آن رونمایی از پرچم‌داران مبتنی بر این سیستم عامل از سوی مایکروسافت نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات بیشتری پیرامون این محصولات منتشر می‌گردد.

0

در چند وقت اخیر بارها و بارها اخبار ضدونقیضی از دو بالا رده جدید ردموندی ها که برای به نمایش گذاشتن پتانسیل ویندوز 10 موبایل پا به عرصه رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند خواهند نهاد شنیده‌ایم، در همین رابطه روز گذشته لودهنده معروف تویتری @evleaks مدعی گردید که لومیا 940 (talkman) درنهایت با نام لومیا 950 راهی بازار خواهد شد.

البته لومیا 950 یک برادر بزرگ‌تر از خود نیز داشته که هم نام وی بوده و تنها با پسوند ایکس شناخته می‌شود. همان‌طور که گفته شد، بدون شک هر دو دستگاه به طور پیش‌فرض از نسخه نهایی ویندوز 10 موبایل استفاده خواهند کرد، با این حال هنوز زود است که در رابطه با نام آن‌ها اطمینان خاطر کسب کنیم زیرا مایکروسافت هنوز این خبر را تائید و یا رد نکرده است.

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده تا به این لحظه می‌دانیم که این محصول از صفحه‌نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد و دارای ابعاد ۱۴۵.۶ در ۷۳.۴ در ۹ میلی‌متر است که در مقایسه با ابعاد لومیا ۹۳۰ اندکی کشیده‌تر، عریض‌تر و حدود ۱ میلی‌متر باریک‌تر است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری احتمالی پرچم‌دار بعدی ساکنین ردموند می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 که بر پایه معماری 64 بیتی توسعه یافته، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با پشتیبانی از حافظه میکرو اس‌دی، دوربین اصلی 20 مگا پیکسل با برخورداری از فناوری پیور ویوو، سنسور عنبیه چشم، پشتیبانی از شارژ وایرلس Qi همراه با فلیپ کاور و باتری 3000 میلی آمر ساعتی اشاره کرد.

انتظار می‌رود از هر دو نسخه لومیا 950 در کنار نسل چهارم تبلت سرفیس و مایکروسافت باند 2 در تاریخ ۲۷ مهرماه رونمایی شود.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.