گوگل وب‌سایت‌هایی که به شما در بدو ورود پیشنهاد نصب اپلیکیشن خود را می‌دهند تنبیه می‌کند!

شاید کاربران زیادی باشند که مشکلی با تبلیغات موجود برای برنامه‌های گوشی‌های همراه در سراسر وب نداشته باشند اما آنچه اخیرا بیش از پیش به چشم می‌آید آن است که شما بر روی یک نتیجه جستجو کلیک می‌کنید و با بارگذاری سایت، یک صفحه آزاردهنده به‌منظور نصب برنامه ویژه این سایت در مقابل شما قرار می‌گیرد.

0

این تبلیغات در اکثر مواقع کلیه محتوای سایت مورد نظر شما را محدود کرده تا شما علامت کوچک ضربدر موجود بر روی تبلیغ را یافته و آن را کلیک کنید. حتی در این هنگام نیز این امکان وجود دارد که کلیک شما در کنار این علامت ضربدر فرود! بیاید و نهایتا تبلیغ به‌طور کامل بارگذاری شده و شما را اجبارا جهت دانلود برنامه به گوگل پلی هدایت کند. خوشبختانه گوگل اعلام کرده به زودی روندی را برای مبارزه با روش این سایت‌ها دنبال خواهد کرد.

بنابر جدیدترین خبری که از سوی این غول دنیای تکنولوژی منتشر شده، آزمایش سازگاری با گوشی‌های همراه اکنون قادر به تشخیص اجبارهای اینچنینی به‌منظور نصب برنامه‌ها می‌باشد. بدین‌صورت از اول ماه نوامبر، وب‌سایت‌هایی که این تبلیغات را به کاربران نشان داده و مقدار زیادی از محتوای مورد نظر کاربر را مخفی می‌کنند، قابلیت سازگاری با گوشی‌های همراه را از دست خواهند داد. این بدان معناست که رده‌بندی و رتبه این وب‌سایت‌ها در نتایج جستجوی مربوط به گوشی‌های همراه در گوگل، کاهش خواهد یافت.

techcrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.