آرکاس از گوشی هوشمند 5.5 اینچی دایاموند پلاس رونمایی کرد

آرکاس یک برند کمتر شناخته شده فرانسویست که انتظار می‌رود محصولات مختلفی را با خود به  IFA 2015 برای رونمایی بیاورد. هفته گذشته شاهد معرفی گوشی‌های بالا رده و میان رده‌ای در کنار یک تبلت 8 اینچی از نسل الماس این شرکت بوده‌ایم؛ حال ساعاتی پیش نیز میان رده دیگری از این سری تحت عنوان دایاموند پلاس توسط آرکاس رونمایی گردید.

0

بر این اساس، گوشی هوشمند دایاموند پلاس که از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد و قرار است در نمایشگاه IFA 2015 برلین در معرض دید عموم قرار گیرد، از آبان ماه با پایه قیمت 179 یورو راهی برخی بازارهای اروپایی و آسیای مرکزی خواهد شد.

این میان رده آرکاس در سینه میزبان تراشه هشت هسته‌ای MT6753 مدیاتک با کلاک فرکانس 1.9 گیگاهرتز در کنار 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی می‌باشد؛ البته ناگفته نمانده که امکان افزایش این میزان فضا با بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی امکان‌پذیر است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول آرکاس می‌توان به دوربین اصلی 16 مگا پیکسلی، دوربین سلفی مجهز به سنسور 8 مگا پیکسلی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان از شبکه LTE، باتری 2,850 میلی‌آمپر ساعتی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 5.1 اشاره کرد.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.