یک زن در فرانسه با ادعای آلرژی به امواج وای‌فای از دادگاه درخواست غرامت کرد

بحث‌های بسیاری درباره اینکه آیا بیماری EHS یا حساسیت به میدان‌های مغناطیسی واقعیت دارد یا خیر، جریان داشته است. از نشانه‌های این بیماری می‌توان به سردرد، خستگی، استرس، بی‌خوابی یا بدخوابی، مشکلات پوستی و درد عضلات اشاره کرد.

0

اما به نظر می‌رسد که در فرانسه، دادگاه تصمیم گرفته که بیماری یک زن، یا به عبارت دقیق‌تر، آلرژی وی به وای‌فای صحت دارد و تصمیم گرفته‌اند که به خاطر این ناتوانی به وی مستمری پرداخت کنند.

این زن ادعا می‌کند که درصورتی‌که در معرض امواج وای‌فای و سایر دستگاه‌های الکترونیک نظیر تلویزیون یا تلفن قرار بگیرد، دچار ناراحتی‌های متعدد می‌شود. تا قبل از این، دادگاه‌های فرانسوی از پرداخت مستمری به معلول‌های این‌چنین که ادعا می‌کردند از بیماری EHS رنج می‌برند، جلوگیری می‌کردند. پس اگر بگوییم این قضیه برای پرونده‌های آینده سابقه مهمی محسوب می‌شود، چندان هم بی‌راه نخواهد بود.

آلرژی این خانم به وای‌فای به قدری شدید است که مجبور شده در یک انبار در حومه شهر زندگی کند، جایی که از وای‌فای بسیار دور است، یا حداقل امواج آن به اندازه شهر یا حتی نزدیک شهر وجود ندارد. این خانم ماهیانه 500 پوند به صورت قانونی برای امرارمعاش دریافت خواهد کرد.

جالب است بدانید که این اولین مورد گزارش شده از چنین بیماری در این اواخر نیست. ماه گذشته والدین زیادی از مدرسه فرزندانشان شکایت کردند. آن‌ها ادعا می‌کردند پس‌ازاینکه مدرسه وای‌فای خود را تقویت کرده، بچه‌ها بیمار شده‌اند.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.