پی‌پل سرویس جدید PayPal.me را برای انتقال سریع شخص به شخص راه‌اندازی کرد

شرکت پی‌پل امروز از سرویس جدید خود تحت عنوان PayPal.me در جهت انتقال وجه با مبین کسب و کارهای کوچک رونمایی کرد.

0

پی‌پل معتقد است که سرویس PayPal.me برای کسب‌وکار های کوچک در جهت انتقال وجه درخواستی آن به کار گرفته خواهد شد. کاربران با بهره‌گیری از این سرویس قادرند برای دوستان خود پول حواله کرده و یا از طریق لینکی که امکان اشتراک گذاری توسط ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و یا پیام متنی را دارا می‌باشند از فرد مقابل مبلغ مورد نظر را درخواست کند.

فرد دریافت کننده پیام درخواست، می‌تواند تنها با یک کلیک به حساب پی‌پل خود رفته و مبلغ مورد درخواست را واریز کند. به زبان ساده‌تر نه رمز دومی، نه درگاه شتابی و نه CVV2 نیاز بوده و صرفاً جهت انتقال مبلغ مورد نظر کافیست یک حساب فعال در پی‌پل داشته باشید. فرد پس از ساخت حساب کاربری در این سرویس می‌تواند به صورت دستی نیز مبلغ مورد در نظر را از دوستان یا خانواده خود درخواست کند؛ بدین منظور کافیست در انتهای لینک حساب کاربری خود مبلغ مورد نظر را اضافه کند.

برای مثال فردی با نام کاربری username می‌تواند برای درخواست مبلغ 20 دلار، لینک “paypal.me/username/20” را برای دوستان خود بفرستد. هرچند تا دیروز PayPal.me تنها در ایالات‌متحده قابل دسترس بوده، با این حال از هم‌اکنون در بریتانیا و 16 کشور عضو اتحادیه اروپا نیز می‌توان از آن بهره برد.

theverge

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.