انتشار تصویر دیگری از گوشی هوشمند اندرویدی ونیز بلک‌بری

یکی از کاربرانِ بلاگِ معروفِ فون‌آرِنا عکسی اختصاصی از گوشی هوشمند بلک‌بری ونیز به همراه اطلاعاتی جدید از این گوشی منتشر کرده است.

1

اگر از طرفداران محصولات بلک‌بری باشید به احتمال زیاد شایعات گوشی‌ جدید این شرکت به گوش شما هم خورده است، تاکنون مشخصات سخت‌افزاری این گوشی منتشر شده بود و اطلاعات جدید این کاربر صحت‌ آنها را تایید می‌کند.

blackberry venice

این کاربر مدعی است صفحه‌نمایش بلک‌بری ونیز از رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد و ۳ گیگابایت رم در این محصول جدید تعبیه شده است. از لحاظ دوربین نیز بلک‌بری برای گوشی جدید خود سنگ‌ تمام گذاشته است و این محصول به دوربینی با ۱۸ مگاپیکسل در قسمت عقب که از فناوری OIS بهره می‌برد مجهز است. انتظار داریم بلک‌بری گوشی ونیز خود را با باتری با ظرفیت بیشتر از سه هزار میلی‌آمپری روانه بازار کند.

این کاربر که چشمش از نزدیک به جمال این محصول جدید بلک‌بری روشن شده مدعی است با گوشی تمام عیاری طرف خواهیم بود که از لحاظ امنیتی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ناگفته نماند عکسی که از این گوشی منتشر شده است حکایت از صفحه‌کلید مجازی QWERTY بر روی صفحه‌نمایش آن دارد.

مشخصات زیادی از این محصول تاکنون به بیرون درز پیدا کرده‌ است اما این‌گونه که پیداست بلک‌بری هنوز در خصوص نام این گوشی مردد است و احتمال می‌رود نام بلک‌بری ونیز برای این گوشی در زمان عرضه تغییر کند. انتظار داریم بلک‌بری این گوشی تراز اول خود را به چیپست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ که از پردازنده هشت هسته‌ای در فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز بهره می‌برد در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۱۸ مجهز کند. طرفداران بلک‌بری باید تا آذر ماه جاری برای عرضه این گوشی صبر پیشه کنند.

phonearena.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. همایون می‌گوید

    خوب شد خودمو معطل این برند نکردم و رفتم آیفون 6 رو گرفتم … گوشی فقط آیفون. :)))