درز اطلاعات و تصویری جدید از اکسپریا زد 5؛ سونی این هفته از سه گوشی اکسپریا شامل اکسپریا زد 5 پرمیوم رونمایی می‌کند؟

وب‌سایت فون‌آرنا از قول یکی از خوانندگان خود اطلاعاتی در خصوص دستگاه‌های هوشمند جدید سونی که قرار است در تاریخ یازدهم شهریورماه معرفی شوند منتشر کرده‌ است. بر اساس این تصاویر، شرکت سونی رونمایی از سه دستگاه هوشمند را در دستور کار خود قرارداده است.

0

آن‌طور که عنوان شده اکسپریا زد 5 سونی از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بهره خواهد برد. اکسپریا زد 5 کامپکت نیز از صفحه‌نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 بهره‌مند خواهد شد و نهایتا اکسپریا زد 5 پرمیوم نیز با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن QHD یعنی 1440 در 2560 پیکسل رونمایی می‌شود. این دستگاه هوشمند به دوربین 23 مگاپیکسلی در پشت تجهیز خواهد شد که توانایی فیلم‌برداری 4K را دارا است.

منبع مورد اشاره فون‌آرنا همچنین تصویری را از اکسپریا زد 5 منتشر کرده است. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید در پس‌زمینه، دو دستگاه دیگر اکسپریا زد 5 در رنگ‌های متفاوت مشاهده می‌شوند. پرچمدار جدید سونی از تراشه اسنپ دراگون 810 هشت‌هسته‌ای با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز در کنار شتاب‌دهنده گرافیکی Adreno 430 بهره خواهد برد.x5-a

سه گیگابایت رم نیز در کنار حافظه داخلی 32 گیگابایت در این هوشمند جدید سونی استفاده خواهد شد. دوربین 23 مگاپیکسلی در قسمت پشتی به کار گرفته خواهد شد و وظیفه گرفتن عکس‌های سلفی یا گفتگوی تصویری به دوربین 8 مگاپیکسلی جلوی دستگاه محول شده است.Leaked-photos-of-the-Sony-Xperia-Z5 (1)

اکسپریا زد 5 همانند دو مدل گوشی دیگر از اسکنر تشخیص اثرانگشت در قسمت کناری گوشی بهره خواهد برد و به همین دلیل همان‌گونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید کلیدهای روشن و خاموش و البته تنظیم صدا به قسمت پایینی سمت راست این سه مدل انتقال پیدا کرده‌اند.Leaked-photos-of-the-Sony-Xperia-Z5

لازم به ذکر است که در هفته جاری شاهد رونمایی سونی از دستگاه‌های هوشمند جدید خود در نمایشگاه IFA خواهیم بود. این در حالی است که دیگر شرکت‌های رقیب نیز قصد دارند حضوری فعال در این نمایشگاه داشته باشند. به‌منظور اطلاع از آنچه انتظار می‌رود توسط برندهای معتبر دنیا در نمایشگاه IFA رونمایی شود کافی است نیم‌نگاهی به این لینک داشته باشید.Sony-Xperia-Z5-in-Chrome

به روز رسانی: فون آرنا در ویرایش جدید انجام شده در خبر خود اعلام کرده اکسپریا زد پرمیوم از صفحه نمایشی با رزولوشن 4K بهره مند خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.