گزارش فارنت از مراسم معرفی رسمی گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس به بازار ایران

شرکت سامسونگ صبح امروز یکشنبه هشتم شهریور ماه در مراسمی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با حضور مدیران ارشد این شرکت در ایران و جمعی از اصحاب رسانه آخرین پرچمداران خود در بازار تلفن همراه یعنی دو فبلت گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس را به بازار ایران معرفی کرد.

3

در ابتدای این مراسم این مراسم فرناز فرضی مدیر روابط عمومی سامسونگ در ایران در سخنانی ضمن خوشامدگویی به حاضرین از آقای دوک پارک مدیرعامل دفتر سامسونگ در ایران دعوت کرد تا سخنان خود را آغاز کند.

دوک پارک ضمن خوشامدگویی به اهالی رسانه، با اعلام اینکه:«ما به سرعت در حال پیشروی هستیم و با پرچم‌دارهای جدید خود، نبض بازار گوشی‌های هوشمند دنیا را همچون گذشته در دست خواهیم داشت.» خاطرنشان ساخت: سامسونگ در سال 2011 موفق به ثبت رکورد تولید 300 میلیون دستگاه تلفن‌همراه شد و یک سال بعد، رهبری بازار تلفن همراه را با بیشترین سهم از بازار جهان، از آن خود کرد. در سال 2014 نیز توانستیم عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات پوشیدنی دنیا را به خود اختصاص دهیم.»

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge+-launched-in-Iran-02

او همچنین با اشاره به اهمیت و توجه ویژه شرکت سامسونگ به مردم و بازار ایران، اشاره کرد: «گروه محصولات موبایل سامسونگ هم‌زمان با ورود به سایر کشورهای جهان، وارد بازار ایران شد و در این مدت توانست به خوبی جایگاه خود را میان طرفداران دستگاه‌های موبایل پیدا کند؛‎ به طوری که از چند سال اخیر تاکنون، رهبری بازار موبایل ایران را عهده‌دار است. همچنین طبق تحقیقات بازار انجام شده، در دو سال گذشته، گوشی سامسونگ انتخاب اول ایرانی‌ها برای خرید گزارش شده است.»

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge+-launched-in-Iran-03

پس از دوک پارک نوبت به علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران رسید تا در ادامه با اشاره به رویکرد کلی این شرکت اعلام کند: کاربران پرچم‌داران سامسونگ به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند؛ کاربران روزمره که با گوشی‌هایشان عکس می‌گیرند، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و بازی می‌کنند و دسته دوم کاربرانی حرفه‌ای که گوشی در واقع دستیار آن‌ها محسوب می‌شود و با آن در جلسات یادداشت برمی‌دارند و ایمیل‌هایشان را چک می‌کنند. سامسونگ برای کاربران روزمره گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس و برای کاربران حرفه‌ای گوشی گلکسی نوت 5 را معرفی کرده است.»

پس از سخنان علی جعفریه، علیرضا کدخدایی مدیر محصول بخش موبایل شرکت سامسونگ به معرفی گلکسی نوت 5 بپردازد. وی در ابتدا به سراغ تاریخچه سری نوت رفت و بعد به معرفی ویژگی‌های نوت 5 پرداخت که بنا به اذعان خودش بخش مورد علاقه او بود.

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge+-launched-in-Iran-04

علیرضا کدخدایی گفت: گوشی هوشمند گلکسی نوت 5 به شکل ارگونومیک و با یک انحنا در قاب پشت گوشی، به نحوی طراحی شده که علاوه بر داشتن صفحه‌نمایش بزرگ، به راحتی در دست جای می‌گیرد. ابعاد گوشی نوت 5 باوجود اندازه یکسان صفحه‌نمایش، نسبت به نوت 4 کوچک‌تر است که نشان از ظرافت طراحی این محصول دارد.

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge+-launched-in-Iran-05

وی سپس سراغ قلم هوشمند نوت 5 رفت و تاکید کرد: قلم هوشمند اس‌پن نوت 5 ابزاری مناسب و کارآمد برای انجام راحت مشغولیت‌های روزانه کاربران است. این قلم با قابلیت نوشتن سریع، این امکان را فراهم کرده تا تنها با بیرون آوردن قلم و بدون نیاز به باز کردن قفل دستگاه، بتوان روی صفحه‌نمایش خاموش یادداشت نوشت و آن را ذخیره کرد. این قلم تنها با یک فشار کوچک از جای خود بیرون می‌آید. این قلم در کنار صفحه‌نمایش تخت گوشی، تجربه‌ای واقعی از نوشتن برای کاربر فراهم می‌کند.

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge+-launched-in-Iran-07

پس از آن نوبت به عاطفه پورصدراله مدیر بازاریابی موبایل سامسونگ در ایران رسید تا به ارائه ویژگی‌های گلکسی اس ۶ اج پلاس بپردازد. وی در ابتدا برای معرفی گلکسی اس 6 اج پلاس سراغی از گلکسی نوت اج با یک لبه خمیده و سپس گلکسی اس 6 اج را گرفت و آن را آغاز راه گلکسی اس 6 اج پلاس دانست.

وی ساخت گلکسی اس 6 اج پلاس را در امتداد مسیر طراحی و عملکرد سری S و نسخه به‌روز شده و تکمیل‌کننده آن دانست و بهانه ساخت آن از سوی سامسونگ را در پاسخ به علاقه کاربران گوشی ‌اس 6 اج برای داشتن همان گوشی اما با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر دانست.

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge+-launched-in-Iran-08

عاطفه پورصدراله افزود: برتری اس ۶ اج پلاس این است که شما با یک دست می‌توانید به راحتی با آن کار کنید و کیفیت صفحه نمایش و خمیده بودن آن در هنگام دیدن یک فیلم به شما حس سه‌بعدی بودن می‌دهد.

مدیر بازاریابی موبایل سامسونگ در ایران افزود: لبه انحنادار این گوشی ، علاوه بر زیبایی دوچندان، دسترسی به شماره‌تلفن‌های مورد‌علاقه یا اپلیکیشن‌های پرکاربرد را تنها با لمس کردن و کشیدن دست روی لبه کناری نمایشگر، ممکن کرده است. در این گوشی، می‌توان پنج اپلیکیشن پرکاربرد را در یکی از لبه‌های انحنادار دستگاه ذخیره کرد تا تنها با کشیدن دست روی این لبه و انتخاب اپلیکیشن به آن دسترسی پیدا کرد.

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge+-launched-in-Iran-06

سپس دوباره نوبت به علیرضا کدخدایی رسید که به بیان ابزارهای جدید جانبی معرفی شده از سوی سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند این شرکت بپردازد و آنها را معرفی کند که از جمله آنها می‌توان به کیبردکاور سامسونگ اشاره کرد که محصولی عجیب از محصولات سامسونگ به شمار می‌آید.

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge+-launched-in-Iran-09
در انتهای این مراسم خبرنگاران به محوطه تجربه محصول(Experience Zone) رفتند و ضمن کار کردن با این گوشی‌ها، از نزدیک با ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها آشنا شدند.

Samsung-Galaxy-Note-5-and-S6-edge+-launched-in-Iran-10

هر دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ مجهز به یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو دستگاه با قابلیت‌هایی چون Auto Real Time HDR جهت تنظیم نورها و VDIS برای ثابت کردن کادر فیلم‌برداری هستند. هر دو گوشی همچنین از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی Quad HD Super AMOLED برخوردار هستند.

پرچم‌دارهای جدید شرکت سامسونگ در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی، در سه رنگ آشنای مشکی، سفید و طلایی و برای اولین بار در رنگ نقره‌ای تیتانیوم به بازار ایران عرضه می‌شوند. سامسونگ هنوز در خصوص قیمت این محصولات رسما چیزی منتشر نکرده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. saeed می‌گوید

    طرح رجیستری دیگه چه صیغه ای هست؟ آخه همیشه وقتی گوشی جدید میاد قیمت گوشیهای دیگه پایین میاد!

  2. saeed می‌گوید

    قیمتش چند؟یعنی قیمت گوشی های دیگه پایین میاد؟؟من نوت ادج بیش از این گوشی میپسندم،یک غول تو دنیای تکنولوژی،آیا قیمتش پایین میاد؟؟؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      چیزی رسما اعلام نشد
      اما با توجه به سیاست دولت برای طرح رجیستری گوشی از مهر ماه بعید می دونم قیمت گوشی پائین بیاد. بالا نره حالا :)