آغاز عرضه آپدیت اندروید 5.1.1 گلکسی نوت 4 سامسونگ نسخه اروپا (SM-N910F)

کاربران گلکسی نوت ۴ همیشه از کم‌توجهی سامسونگ به این گوشی پرچمدار و تاخیر در انتشار آپدیت برای آن گله دارند؛ اما از قرار معلوم سامسونگ آپدیت اندروید ۵.۱.۱ را سلانه سلانه آغاز کرده تا از این طریق دل کاربران این گوشی را به دست آورد و دستی به سر و روی این فبلت پرچمدار بکشد.

1

این آپدیت جدید به صورت جهانی برای گلکسی نوت ۴ منتشر نشده است و انتظار هم نمی‌رود که به این زودی‌ها در اختیار تمامی کاربران این گوشی قرار گیرد. حدود دو ماه پیش بود که دارندگان روس این گوشی از عرضه آپدیت نسخه N910C برای روسیه خبر دادند.

چند هفته پیش نیز کاربران لهستانی گلکسی نوت ۴ موفق به دریافت نسخه P این آپدیت شدند و گفته می‌شود که نسخه C این گوشی نیز برای چند منطقه جغرافیایی دیگر منتشر شده است.

دست آخر در خبرها داشتیم که نسخه SM-N910F این آپدیت برای کاربران اروپایی گلکسی نوت ۴ منتشر شده است. تاکنون کاربران سوئدی این گوشی از طریق اینترنت و برنامه نرم‌افزاری KIES شرکت سامسونگ قادر به آپدیت نوت ۴ خود به نسخه اندروید ۵.۱.۱ هستند.

این آپدیت با نام N910FXXU1COH4 شناسایی می‌شود و بیست و یکم مرداد ماه منتشر شده است، افرادی که این آپدیت را دانلود کرده‌اند مدعی هستند برای دانلود آن نیاز به مصرف ۱.۸ گیگابایت ترافیک اینترنت است.

ناگفته نماند که در خبرها داشتیم گلکسی نوت ۸.۰ و تبلت مجهز به قلم استایلوس سامسونگ که حدود یک سال و نیم از عرضه آنها به بازار می‌گذرد از آپدیت اندروید آب‌نبات‌ چوبی محروم مانده‌اند و کاربران مجبور هستند به نسخه اندروید کیت‌کت ۴.۴ قناعت کنند. سامسونگ مدعی است این تبلت قادر نیست رابط کاربری تاچ‌ویز نسخه آب‌نبات چوبی را به خوبی اجرا کند.

gsmarena.com

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سجاد می‌گوید

    اپدیت نسخه جدید