در اندروید 6 می‌توانید میزان مصرف شارژ باتری هر اپلیکیشن به میلی‌آمپرساعت را ببینید

همزمان با معرفی اندروید 6.0 مارشملو در سال جاری که البته پیش از این با عنوان اندروید ام از آن یاد می‌شد، شرکت گوگل اعلام کرد یکی از تغییرات ویژه در این نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید، مدیریت بهتر بر روی باتری خواهد بود.

1

این تلاش منجر به ایجاد ویژگی با نام Doze شد که در گوشی‌های اندرویدی پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به واسطه عدم فعالیت منجر به غیرفعال‌کردن رفرش برنامه‌ها در پس‌زمینه می‌شود. این قابلیت باعث خواهد شد مدت زمان بیشتری بتوانید از باتری دستگاه خود استفاده کنید.

با این اوصاف به‌نظر می‌رسد اندروید 6.0 این مدیریت بر روی میزان مصرف باتری را به حد اعلا رسانده به‌گونه‌ای که می‌توانید میزان استفاده هر برنامه از باتری را در قالب گزارش به‌صورت میلی‌آمپر ساعت مشاهده کنید.

این ویژگی باعث خواهد شد نیازی به محاسبات و درگیری‌های ذهنی نداشته باشد. اگرچه در حال حاضر نیز نمایش میزان مصرف باتری به صورت درصدی خود گویا و نمایش دهنده برنامه‌های پرمصرف است اما نمایش دقیق‌تر مصرف در قالب میلی‌آمپر ساعت می‌تواند اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربر قراردهد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ناشناس می‌گوید

    مصرفش بیشتره ؟