تماشا کنید: چگونه از بحران برعکس جازدن قلم هوشمند گلکسی نوت 5 جان سالم بدر ببریم؟

سامسونگ گلکسی نوت 5 به سرعت توجه‌ها را با جایگاه قلم استایلوس، به سوی خود جلب کرده است. کافی است یک اشتباه کوچک را انجام بدهید و دیگر قلم عزیز این دستگاه، به خوبی قبل نخواهد بود.

4

اگر هنوز در جریان اخبار قرار نگرفته‌اید، قرار دادن قلم استایلوس به صورت برعکس در نوت 5 می‌تواند باعث گیر کردن آن بشود و خارج کردنش می‌تواند به حسگر مهمی از قلم استایلوس صدمه بزند. خوشبختانه، ویدئوی جدیدی منتشر شده که راهی را برای خارج کردن قلم بدون صدمه زدن به حسگر نشان می‌دهد.

همانطور که در ویدئو بالا می‌بینید، اساساً، با وارد کردن یک قطعه کاغذ به جایگاه می‌توان حسگر را در امنیت از جای خود خارج کرد. بعد از انجام دادن این کار، می‌توانید قلم استایلوس را بدون مشکل خارج کنید.

در ویدئوی بالا می‌توانید با جزئیات نحوه گیر کردن حسگر، میزانی از وارد شدن قلم به جایگاه که پس‌ازآن گیر خواهد کرد و چیزهای دیگر را ببینید. حتی درون گوشی نوت 5 هم نشان داده می‌شود که به درک بهتر پروسه کمک خواهد کرد.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. ساسا می‌گوید

    چه مسخرههههه
    کاشکی زودتر دیده بودم
    ماله من رفت داخل کشیدمش بیرون ولی قلمو دیگه گوشی نمیسناسه :(

  2. سعید می‌گوید

    مشکل بزرگیه بچم برعکس زده بود منم محکم کشیدم دکمش تو مونده خخ

  3. الهه می‌گوید

    والا منم عمرا فکر میکردم همچین اشتباهی بکنم
    ولی پیش اومد و همین ویدیو ساده و دقت همسرم
    گوشیم و نجات داد
    اونقدرا هم مشکل مسخره ای نیست :)

  4. Amir می‌گوید

    یه مشکل مسخره رو چجور بزرگ میکننااااا