درز تصاویر منتسب به بسته‌بندی آیفون‌های جدید از ادامه حیات نسخه 16 گیگابایتی حکایت دارد

از آنجا که کمتر از سه هفته تا معرفی رسمی نسل جدید گوشی آیفون از سوی اپل زمان باقی‌مانده، انتظار می‌رود طی این بازه زمانی نه چندان بلندمدت بازار درز شایعات پیرامون این محصول به اوج خود برسد. در همین رابطه ساعاتی پیش تصاویری منتسب به بسته‌بندی آیفون 6 اس منتشر گردیده که برفرض صحت آن، هنوز هم باید منتظر تولید آیفونی با ظرفیت ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی باشیم.

0

بر اساس اظهار نظرهای چند وقت اخیر اعضای تیم طراحی کننده آیفون جدید این احتمال وجود داشت که اپل برای روی آوردن کاربران به استفاده از ظرفیت ذخیره‌سازی، ابری تولید نسخه 16 گیگابایتی این محصول را متوقف کند، با این حال امروزی تصاویری منتسب به بسته‌بندی آیفون‌های جدید منتشر گردیده که کماکان نویدبخش ادامه حیات نسخه 16 گیگابایتی این محصول است.

iphone-box1

هرچند نسخه 9 پلتفرم iOS به طور پیش‌فرض فضای کمتری از حافظه گوشی آیفون کاربران را اشغال می‌کند، با این حال انتظار می‌رفت ساکنین کوپرتینو سرانجام با ارتقا دوربین اصلی این محصول به لنز 12 مگا پیکسلی با قابلیت تصویربرداری به صورت 4K، روند تولید آیفون‌هایی با حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایت را متوقف کنند؛ این در حالیست که تصاویر منتشر شده از بسته‌بندی این محصول توسط Steve Hemmerstoffer، شایعات مذکور را به کلی تکذیب می‌کند.

macgpic-1440748651-80615679572777-op-copy

در هر حال تا زمان معرفی رسمی آیفون 6 اس نمی‌توان به این شایعات و تصاویری درز کرده اعتماد کرد، این در حالیست که ممکن است بسته‌بندی نشان داده شده در تصویر نمونه اولیه بوده و صرفاً جهت تست ساخته شده باشد. برفرض صحت این تصاویر به نظر می‌رسد اپل قصد دارد بازهم نسخه 16 گیگابایتی با قیمت مناسب‌تر خود را در کنار نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی که گران‌تر هستند به بازار عرضه کند.

البته فروش نسخه 32 گیگابایتی این محصول نیز دور از انتظار نخواهد بود. پیش‌بینی می‌شود آیفون نسل جدید از صفحه‌نمایشی با قابلیت فورس‌تاچ، تراشه جدید A9 و 2 گیگایانت حافظه رم بهره ببرد و علاوه بر تنوع رنگ همیشگی، در قاب‌های طلایی تیره و صورتی نیز به بازار عرضه شود.

9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.