مایکروسافت رسما عرضه «ایکس‌باکس مینی» را رد کرد

اخیراً شایعه‌های زیادی در خصوص رونمایی تبلت‌، دستبند سلامتی و گوشی‌های هوشمند جدید از جانب مایکروسافت در مراسمی در آبان‌ ماه جاری به گوش می‌رسید، گفته می‌شد که در کنار این محصولات مایکروسافت قصد دارد اکیس‌باکس‌وان کوچک‌تری را نیز معرفی کند؛ اما از قرار معلوم این شایعه آنچنان که باید و شاید صحت ندارد و مایکروسافت رسماً آنرا تکذیب کرده است.

0

فیل‌ اِسپِنسِر مرد شماره یک واحد واحد ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت در پیام توییتری رسما وجود نسخه کوچک‌تر ایکس باکس وان را منتفی اعلام کرد.

پیش از این، منابع آگاه به وب‌سایت The Verge اعلام کرده بودند که مایکروسافت در مراسم آبان‌ ماه خود قصد دارد دو مدل جدید لومیا را رونمایی کند، در کنار این دو مدل شاهد تبلت سرفیس پرو ۴ و مایکروسافت بَند ۲ نیز خواهیم بود و همانطور که گفتیم ایکس‌باکس وان مینی نیز جزو همین محصولاتی بود که شایعه رونمایی از آنها وجود داشت.

شایعه‌های مربوط به وجود ایکس‌ باکس وان مینی به همین‌جا ختم نمی‌شود و وب‌سایت چینی WPDang نیز مدعی شده بود که نسخه مینی کنسول بازی جدید مایکروسافت قابلیت اجرای دیسک‌های بلوری را دارد و نسبت به مدل فعلی ایکس‌ باکس وان از ابعاد کوچک‌تری برخوردار است و سروصدای کمتری نیز تولید می‌کند.

این وب‌سایت چینی مدعی شده بود ایکس‌ باکس وان مینی حدود یک سوم نسخه فعلی آن از لحاظ ابعاد است. به هر ترتیب همان‌گونه که گفته شد، فیل‌ اسپنسر آب پاکی را روی دست هواداران کنسول ایکس‌ باکس وان ریخت و در پیغامی توییتر خود رسما وجود نسخه مینی این دستگاه را تکذیب کرد.

theverge.com

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.