احتمالا از آیفون 6C در مراسم هجدهم شهریور اپل خبری نخواهد بود

با توجه به شرایط و خبرهای منتشر شده، احتمال رونمایی از آیفون 6 اس و 6 اس پلاس در رویدادی که اپل در تاریخ هجدهم شهریورماه برگزار خواهد کرد، قوت گرفته است با این اوصاف رونمایی از آیفون 6C، گوشی هوشمند این شرکت با ابعاد کوچک‌تر همچنان در هاله‌ای از ابهام قراردارد.

0

بنابر گزارش وب‌سایت 9to5Mac، اگرچه نهایتا شاهد حضور آیفون جدید این شرکت با صفحه‌نمایش 4 اینچ خواهیم بود اما این محصول جدید در شهریورماه رونمایی نخواهد شد. این وب‌سایت در گزارش خود مدعی شده است که اپل در حال کار بر روی گوشی هوشمند مجهز به صفحه‌نمایشی با ابعاد مشابه آیفون 5، 5S و 5C بوده و البته مشخصات داخلی آن مشابه آیفون 6 خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد شرکت اپل با این استراتژی جدید خود قصد دارد تنوع بیشتری در محصولات تولیدی خود ایجاد کند تا کاربرانی که به دنبال دستگاه هوشمندی با ابعاد مدل 5 اس اما ویژگی‌های 6 هستند نیز بتوانند به راحتی محصول مورد نظر خود را از اپل خریداری کنند.

علاوه بر موارد یادشده، در گزارش این وب‌سایت، اطلاعاتی در خصوص رنگ چهارمی برای آیفون‌های جدید (رز گلد) ذکر شده تا مشابهت بیشتری با اپل واچ این شرکت ایجاد شود.

پیش از این گزارش‌ها خبر از تمرکز اپل بر روی تولید یک آیفون صورتی رنگ می‌دادند که اکنون به‌نظر می‌رسد خبر یادشده به این محصول باز می‌گردد. نهایتا در عجیب‌ترین خبر، اعلام شده شرکت اپل در حال کار بر روی یک آیفون جدید با صفحه‌نمایش 3.5 اینچی خواهد بود.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.