درز تصاویر رسمی منتسب به اکسپریا زد 5 سونی که دوربین 23 مگاپیکسلی آن را تائید می‌کند

پیش از این و در هفته جاری شرکت سونی تایید کرد که شاهد رونمایی از یک دستگاه هوشمند تولیدی این شرکت در نمایشگاه IFA 2015 خواهیم بود. گوشی هوشمندی که احتمالا اکسپریا زد 5 نام خواهد داشت و البته احتمال رونمایی از نسخه کامپکت آن نیز وجود دارد.

2

با این تفاسیر به‌نظر می‌رسد پیش از رونمایی سونی از اکسپریا زد 5، می‌توانیم تصاویری از کنفرانس مربوط به این دستگاه هوشمند را مشاهده کنیم. بنابر اعلام اکسپریا بلاگ، این تصاویر بر روی یکی از کانال‌های اجتماعی قرارگرفته که البته پس از مدتی کوتاه این تصاویر سریعا حذف شدند.Alleged-Sony-Xperia-Z5-press-photos (1)

یکی از تصاویر مربوط به این دستگاه هوشمند نشان‌دهنده بهره‌مندی از دوربین 23 مگاپیکسلی در قسمت پشتی خواهد بود. آن‌طور که از شواهد پیداست این دستگاه هوشمند به سیستم فوکوس خودکار ترکیبی با سرعت بالا نظیر اکسپریا ام 5 مجهز خواهد شد. اگرچه در تصاویر منتشرشده تنها شاهد قسمت‌های کناری و پشتی زد 5 هستیم اما به‌نظر می‌رسد قسمت جلویی این دستگاه تفاوت زیادی با اکسپریا زد 3 پلاس نخواهد داشت.

Alleged-Sony-Xperia-Z5-press-photos (2)

همانند اکسپریا زد3 پلاس، زد 5 نیز از صفحه‌نمایش 5.2 اینچی بهره‌مند خواهد شد اما هنوز مشخص نیست رزولوشن صفحه‌نمایش 1080 در 1920 پیکسل و یا 1440 در 2560 پیکسل خواهد بود. پردازنده اسنپ‌دراگون 810 هشت هسته‌ای کوالکام، سه یا چهار گیگابایت رم در کنار قابلیت‌های مقاومت در برابر آب از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هوشمند خواهد بود که حداقل در سه رنگ به بازار عرضه خواهد شد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Amir می‌گوید

    چطوریه الانم که خیلی طراحیش فرقی نداره هیچکسی چیری نمیگه ولی
    +Z3
    رو این همه کوبیدن

    1. محسن صحافی می‌گوید

      امیر جان این که هنوز رسمی نیست باید بیاد به بازار تا شروع بشه.
      مشکل اصلی سونی فعلا فقط طراحی نیست.. مشکل اینه که از بقیه پرچمدارها داره عقب می مونه و هنوز با مشکلاتی مثل داغ کردن گوشی دست و پنجه نرم می‌کنه