شایعه: آیفون ۶ اس از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی 4K برخوردار خواهد بود

اگر طی چند ساعت گذشته فارنت را همراه کرده باشید، بدون شک آگاه هستید که شرکت اپل قرار است در تاریخ هجدهم ماه جاری از نسل جدید گوشی هوشمند آیفون رونمایی کند.

1

از آنجا که چند هفته بیشتر تا زمان معرفی رسمی آیفون 6 اس زمان باقی نمانده، انتظار می‌رود طی این بازه زمانی نه چندان بلند مدت بازار انتشار شایعات پیرامون این محصول به اوج خود برسد، در همین راستا یکی از منابع چینی نزدیک به ساکنین کوپرتینو برملا کرده که پیش‌قراول جدید این شرکت در قاب پشتی میزبان دوربینی مجهز به سنسور 12 مگا پیکسلی  با قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی به صورت 4K است.

اگر این خبر صحت داشته باشد، اپل بالاخره قصد دارد در کنار افزایش کیفیت دوربین گوشی خود، بر تعداد پیکسل‌های سنسور آن نیز بیفزاید. بر این اساس آیفون 6 اس و 6 اس پلاس اولین سری از گوشی‌های ساخت کوپرتینوها خواهند بود که به توانایی ضبط تصاویر ویدئویی با وضوح 4K تجهیز می‌شوند؛ البته لازم به ذکر است که دیگر رقبای این محصولات در اوایل سال 2014 این قابلیت را به خریداران خود هدیه داده‌اند.

9to5mac همچنین تائید می‌کند که نسل بعدی آیفون از دوربین سلفی با کیفیت‌تر با قابلیت پشتیبانی از فلاش نیز برای برقراری هرچه با کیفیت‌تر تماس تصویری از طریق FaceTime بهره خواهد برد؛ البته این بدان معنا نخواهد بود که این محصولات هم‌اکنون دارای فلاش ال‌ای‌دی در قاب جلویی هستند. از دیگر مشخصات برملا شده آیفون 6 اس می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، دارا بودن فناوری فورس تاچ صفحه‌نمایش، پردازنده مرکزی A9 با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز، باتری 1810 میلی‌آمپر ساعتی برای نسخه 4.7 اینچی و باتری 2910 برای نسخه 5.5 اینچی اشاره کرد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ehsan می‌گوید

    سلام من تا ماه پیش نوت 4 داشتم واقعا هم ازش راضی بودم بجر مشکل مدیریت رمش که زود پر میشد و در اکثر موارد 80 درصد به بالا بود الان میخوام نوت 5 بگیرم ولی موندم صبر کنم آیفون 6 اس بیاد یا نه از اپل هم بخاطر اینکه تو سیستم عاملش دست کاربرو میبنده خیلی خوشم نمیاد
    اگه میشه راهنماییم کنید