آرکاس از لپ‌تاپ تبدیل‌شونده Flip برای رقابت با Yoga لنوو رونمایی کرد

به نظر می رسد شرکت کمتر شناخته شده آرکاس در IFA برلین امسال با خیلی از محصولات مبتنی بر ویندوز 10 حاظر شود.روز گذشته شاهد درز اطلاعاتی در رابطه با گوشی میان رده ویندوزی این شرکت بودیم، این در حالیست که ساعتی پیش نیز مشخصات یک لپ‌تاپ تبدیل پذیر قدرت گرفته از ویندوز 10 بر روی وبسایت این شرکت قرار گرفت.

0

لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Flip که در نمایشگاه IFA 2015 به نمایش گذاشته خواهد شد، از صفحه‌نمایشی 1366 در 768 اینچی بهره می‌برد و در سینه میزبان تراشه Cherry Trail ساخت اینتل هست.

دو گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی از دیگر ویژگی‌های این محصول که پیش‌بینی می‌شود عرصه را بر دیگر بازیگران هم‌رده خود از جمله سری باکیفیت Yoga تنگ خواهد کرد به شمار می‌آید.

به گفته شرکت سازنده، لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Flip با بهره‌گیری پیش‌فرض از نسخه نهایی ویندوز 10 و باتری 8000 میلی‌آمپر ساعتی قرار است پس از اتمام نمایشگاه مذکور با قیمت 280 دلاری راهی بازارهای منتخب شود.

microsoft-news

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.