حالا نتایج بنچمارک منتسب به نکسوس 5 نسخه 2015 ال‌جی حکایت دیگری دارند

همان‌طور که پیش‌تر با شما در فارنت در میان گذاشتیم، گوگل وظیفه ساخت سری جدید نکسوس را به هواوی و ال‌جی محوّل کرده است.

1

از آنجا که به کار گیری 4 گیگابایت حافظه رم در گوشی‌های پرچم‌دار اندرویدی روزبه‌روز دارد به امری مرسوم‌تر مبدل می‌شود تا پیش از این گمان می‌رفت که نکسوس 5 نسخه 2015 ال‌جی نیز به این میزان حافظه رم به همراه تراشه اسنپ‌دراگون 620 تجهیز گردد، با این حال امروز اطلاعاتی به بیرون درز کرده که بیان می‌کند نکسوس ساخت ال‌جی بیشتری به یک میان رده شباهت خواهد داشت.

nexus-5-lg-640x459بر اساس نتایج بنچمارک منتسب به نکسوس ۵ نسخه ۲۰۱۵ ال‌جی که روز گذشته به ثبت رسیده است، این محصول در سینه میزبان تراشه اسنپ‌دراگون 808 (تراشه به کار رفته در جی 4) خواهد بود و به جای 4 گیگابایت، دارای 3 گیگابایت حافظه رم است. این اطلاعات همچنین بیان می‌کنند نکسوس ساخت ال‌جی به جای صفحه‌نمایشی با وضوح QHD، از پلنی با وضوح فول‌ اچ‌دی بهره می‌برد و در قاب پشتی دارای دوربینی 13 مگاپیکسلی با لنز IMX278 سونی با قابلیت فوکوس لیزری همچون جی 4 می‌باشد.

در هر حال آنچه امروز در رابطه با قابلیت‌های نکسوس ۵ نسخه ۲۰۱۵ ال‌جی به بیرون درز کرده، با اطلاعاتی که تا پیش از این در رابطه با آن برملا شده بود اختلاف فاحشی دارد؛ البته این احتمال نیز وجود دارد که بنچمارک‎های منتشر شده جعلی بوده و صرفاً برای داغ کردن بازار شایعات این گوشی هوشمند منتشر شده باشد.

ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Al!R3ZA می‌گوید

    آقا این گزارش یا باگ داره ، یا من یه جاییشو نمیفهمم!
    اول میگین شاخ بوده 4 گیگ رم و اسنپ 620!
    بعد میگین نه شاخ نیست 3 گیگ رم و اسنپ 808 و میان رده !
    اولا که مثلا جی4 با یه همچین مشخصاتی آیا میان رده است؟ :|
    دوما اسنپ 620 مگه بالاتر از 808 هستش که میگین اون شاخه این میان رده است؟ :|