تماشا کنید: اجرای اندروید 5 آب‌نبات چوبی بر روی بلک‌بری پاسپورت

شرکت بلک‌بری برنامه‌های احتمالی برای عرضه یک دستگاه مجهز به سیستم‌عامل اندرویدی در سال جاری دارد اما این احتمال وجود دارد که این شرکت در حال حاضر نیز در حال آزمایش اندروید بر روی دستگاه‌های تولید خود باشد.

2

در جدیدترین ویدئوی غیر رسمی منتشر شده شاهد بهره‌گیری از سیستم‌عامل اندروید آب‌نبات چوبی بر روی بلک‌بری مدل Passport هستیم. در این ویدئو که البته خبری از زبان انگلیسی در آن نیست شاهد نمایش هوم‌اسکرین، اپلیکیشن دراور و گوگل پلی اندروید بر روی این دستگاه هستیم.

با توجه به بهره‌گیری و وجود قابلیت‌های شاخص بلک‌بری بر روی این دستگاه، احتمال پورت کردن اندروید استوک توسط توسعه‌دهندگان دیگر به حداقل می‌رسد. با این اوصاف عرضه مجدد پسپورت در قالب تازه و با نرم‌افزار اندروید نیز کمی عجیب به نظر می‌رسد. این احتمال وجود دارد که این شرکت در حال آزمایش سیستم‌عامل اندروید بر روی سخت‌افزارهای فعلی دستگاه‌هایش باشد.

آنچه مشخص است روندی ویژه به‌منظور حرکت این شرکت به سمت بهره‌گیری از اندروید در دستگاه‌های تولیدی آن به چشم می‌آید و این در حالی است که فروش دستگاه‌هایی مانند بلک‌بری 10 همچنان ادامه دارد. آن‌طور که مشخص است این دستگاه‌های تولیدی جدید از قابلیت‌های بلک‌بری 10 مانند BlackBerry Hub  نیز بهره‌مند خواهند شد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. همایون می‌گوید

    اینم ” تیر خلاص ” مدیریت بی لیاقت بلک بری جناب : “جان چن” به کمپانی ریم …

  2. ایمان می‌گوید

    سلام
    کجا باید تماشا کنیم؟