اپ‌نت؛ شش اپلیکیشن برای بهترین استفاده از قلم هوشمند گلکسی نوت 5 سامسونگ

بدون شک اصلی‌ترین قابلیتی که فبلت‌های سری گلکسی نوت سامسونگ را یک سر و گردن از دیگر رقبای بازار قرار می‌دهد، بهره‌مندی تمامی آن‌ها از قلم استایلوس این شرکت موسوم به S Pen است.

0

هرچند ویژگی‌های چندانی به قلم هوشمند گلکسی نوت 5 نسبت به نسل قبلی افزوده نشده،  با این حال با شناخت اپلیکیشن‌های سازگار با آن می‌توان بیشتری بهره‌وری را از این قطعه دریافت کرد. در همین رابطه در ادامه در فارنت قصد داریم شما را با شش اپلیکیشن برای بهترین استفاده از قلم هوشمند گلکسی نوت 5 سامسونگ آشنا کنیم.

ArtFlow

screenshot-play.google.com 2015-08-24 22-58-25

بدون شک نقاشی کردن با قلم جدید S Pen گلکسی نوت 5 می‌تواند لذت بخش باشد و در این بین  ArtFlow یکی از بهترین اپلیکیشن هاییست که می‌تواند شما را در انجام این کار یاری کند. این برنامه دارای امکانات فراوان  و بسیار جالبی است. بیش از 70 نوع قلم و ابزار، قابلیت کار تا 16 لایه، ذخیره‌سازی خودکار و کار بر روی بوم تا اندازه 4096 در 4096 پیکسل  به شما در طراحی و نقاشی کمک فراوان می‌کنند. امکان تنظیم شدت نور، امکان ذخیره فایل‌ها با انواع فرمت‌های PSD, PNG, JPEG و امکان تشخیص میزان فشردن قلم از دیگر قابلیت‌های ArtFlow محسوب می‌شود. لازم به ذکر بوده که گرچه دانلود این برنامه به صورت رایگان صورت می‌پذیر، با این حال بهره‌گیری از تمامی امکانات آن مستلزم خرید نسخه پرمیوم است.

Bazaar-Bazar-download-button

Autodesk’s Sketchbook

این برنامه فوق حرفه‌ای که ساخته شرکت معروف Autodesk می‌باشد، برای دستگاه‌های اندرویدی با نمایشگر حداقل 4 اینچی طراحی شده است. هرچند رابط کاربری Sketchbook بسیار ساده طراحی گردیده، با این حال امکاناتی فوق‌العاده را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای استفاده از برخی قابلیت‌های آن بایستی نسخه پولی 4.35 دلاری آن را تهیه کنید. این نرم‌افزار در اصل برای پیاده‌سازی ایده‌های شما طراحی شده است و با دارا بودن ابزارهای منحصر به فرد بدون شک بهترین اپلیکیشن اندرویدی برای پیاده کردن ایده‌ها و طرح‌های شماست. از جمله قابلیت‌های Sketchbook می‌توان به حاشیه‌نویسی بر روی طرح به منظور یادآوری نکات در ادامه طراحی، کتابخانه‌ کاملی از قلم به همراه ۱۰۰ حالت پیش‌فرض برای انتخاب و قابلیت ذخیره‌ی نقاشی‌ها در حساب Dropbox اشاره کرد.

Bazaar-Bazar-download-button

OneNote

وان‌نوت یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های نوت برداری مایکروسافت است که در چند سال گذشته سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بنا به علاقه بیل گیتس بر روی آن انجام گرفته و تقریبا در هر پلتفرمی به آن دسترسی خواهید داشت.OneNote همچنین یک ابزار عالی برای به اشتراک گذاشتن یادداشت‌های خود با همکاران و همکلاسی‌ها بوده و به ما کمک می‌کند تا ضمن یادداشت‌برداری  سریع‌تر و بهتر در موقع به اشتراک‌گذاری نیز از همان لذت و سرعت برخوردار شویم. شما می‌توانید به راحتی هرچه تمام‌تر با قلم استایلوس نوت 5 مطالب مهم روزانه را یادداشت‌برداری کنید، قسمت‌های مهم را هایلایت کرده و سپس با دوستان خود به اشتراک گذارید و یا به صورت مستقیم از آن‌ها پیرینت بگیرید.

Bazaar-Bazar-download-button

Inkredible

اگر خواهان جزوه برداری به صورت خیلی روان و ساده هستید، پیشنهاد ما به شما استفاده از اپلیکیشن نوت برداری Inkredible است. این برنامه، گلکسی نوت 5 شما را به یک دفترچه همیشه همراه تبدیل می‌کند که می‌توانید با بهره‌گیری از صفحه‌نمایش کشیده آن در جهت نوشتن جزوات درسی خود استفاده کنید. این اپلیکیشن که از روش‌های سنتی نت‌برداری الگوبرداری شده به شما اجازه می‌دهد در محیطی ساده و کاربرپسند به‌صورت دست‌نویس یادداشت‌برداری کنید. امکاناتی در Inkredible همچون انتخاب ضخامت قلم رایگان است، با این حال برای بهره بردن از قابلیت‌هایی همچون امکان انتخاب نوع کاغذ، صفحات نامحدود و یا ذخیره سازی نوشته‌ها به صورت پی‌دی‌اف بایستی نسخه پریمیوم آن را خریداری کنید.

Bazaar-Bazar-download-button

SignEasy

SignEasy یکی دیگر ابرازهای قدرتمند نوت برداری توسعه داده شده برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید است که علاوه بر قابلیت‌های مرسوم، به شما امکان رمز گزاری فایل‌های ذخیره سازی شده را می‌بخشد. البته همچون Inkredible امکان تعیین نوع و اندازه کاغذ در آن وجود دارد. شما می‌توانید با SignEasy اسناد نوشته شده خود را مستقیماً به صورت پی‌دی‌اف با دوستانتان به اشتراک‌گذارید و یا در یکی از سرویس‌های ابری Dropbox, Google Drive ذخیره کنید. از دیگر امکانات این برنامه می‌توان به ذخیره سازی امضای دیجیتالی شما برای دسترسی سریع به اسناد ذخیره شده در نوت 5 اشاره کرد.

Scribble Racer

Scribble Racer در واقع یکی از بازی‌های ساده توسعه داده شده برای مجاب کردن کاربران محصولات اندرویدی دارای قلم استایلوس،برای استفاده از این قطعه به جای انگشت است. هرچند این بازی شاید نتواند خیلی کاربردی باشد، با این حال ممکن است در لحظات وقت آزاد شما را سرگرم کند. در Scribble Racer شما کافیست با قلم جدید S Pen ما بین نقطه‌چین‌های مشخص شده خط‌هایی رسم کنید و امتیاز جمع‌آوری کنید. البته برای بهره بردن از امکان مسابقه چندنفره بایستی مبلغ 1 دلار به حساب توسعه‌دهنده آن واریز کنید.

در صورتی که اپلیکیشن‌های بهترین برای استفاده از قلم هوشمند گلکسی نوت 5 سامسونگ سراغ دارید،می‌توانید آن در قسمت دیدگاه‌ها با ما و سایر همراهان فارنت در میان گذارید.

yahoo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.