شایعه: لومیا 950، سرفیس 4 و دستبند جدید مایکروسافت مهرماه معرفی خواهند شد

حدود یک‌ماه پیش خبر رسید که مایکروسافت در حال کار بر روی گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود با نام Lumia 950 و Lumia 950 XL است. حالا طبق شایعات این شرکت ردموندی قصد دارد گوشی‌هایش را در کنار تبلت جدید سرفیس 4 و همچنین دستبند سلامتی Band 2 در مهرماه معرفی کند.

0

از آن‌جا که مدت زیادی از عرضه یک پرچم‌دار مناسب ویندوزفونی می‌گذرد مایکروسافت تصمیم گرفته برای علاقمندان به این سیستم عامل نه یک بلکه دو گوشی جدید معرفی کند. لومیا 950 قرار است با صفحه‌نمایش 5.2 اینچی QHD، اسنپ‌دراگون 808، سه گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، درگاه کارت حافظه و دوربین 20 مگاپیکسلی PureView عرضه شود. نسخه XL نیز قرار است صفحه‌نمایش 5.7 اینچی داشته باشد و شاید با باتری بزرگ‌تر و چیپست اسنپ‌دراگون 810 همراه شود. هر دو گوشی قرار است با شارژ بی‌سیم و همچنین سیستم اسکن چشمی همراه شوند.

Lumia-950-XL

در مورد تبلت سرفیس هم ظاهراً خبرها به مدل سرفیس پرو 4 اشاره دارند که قرار است با نسل جدید پردازنده‌های اینتل همراه شده و ویندوز 10 را به بهترین حالت ممکن اجرا کند. دستبند هوشمند مایکروسافت که سال گذشته موفقیت چندانی کسب نکرد نیز قرار است آپدیت شده تا معایب نسل اول را برطرف کند.

هنوز راجع به تاریخ دقیق این مراسم اطلاعاتی در دست نیست اما انتظار داریم ماه آینده دعوتنامه و جزئیات بیشتری از آن منتشر شود.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.