درز تصاویر و مشخصات Mate 7S هواوی با دریافت تائیدیه TENAA

شرکت هواوی رسما تایید کرده که Mate 7S ستاره این برند چینی در رویداد 11 شهریور در IFA برلین خواهد بود.

0

آن‌طور که از شواهد پیداست این فبلت مجوز فروش در چین را از طریق TENAA که در واقع معادل چینی FCC آمریکا است نیز دریافت نموده است. این تاییدیه به همراه تصاویری از دستگاه ارائه شده که آن‌را در مقایسه با نسل پیشین یعنی Ascend Mate 7 به نمایش گذاشته است.

 

Huawei-Mate-7S-TENAA

در تصویری که مشاهده می‌کنید، Ascend Mate 7 سال گذشته در سمت چپ و Mate 7S در سمت راست قرارگرفته است. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید دوربین جلویی از سمت چپ به سمت راست انتقال یافته است. لوگوی هواوی نیز در موقعیتی متفاوت قرارگرفته است. این لوگو در نسخه قبلی بر روی قسمت پایینی، جلوی قاب قرارگرفته بود و اکنون بر روی پنل صفحه‌نمایش جا خوش کرده است.

 

Mate 7S از حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش بهره خواهد برد و در رنگ‌های سیاه و طلایی به بازار عرضه می‌شود. در بازار چین، این دستگاه هوشمند در قالب سه نسخه متفاوت که هریک برای اپراتوری ویژه طراحی شده‌ است روانه بازار خواهد شد.

آن‌طور که از شواهد پیداست این دستگاه هوشمند از بدنه فلزی یکپارچه از سه گیگابایت رم، تراشه Kirin، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، اندروید لولی‌پاپ و نهایتا رابط کاربری Emotion UI بهره‌مند خواهد شد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.