نسخه جدید اچ‌تی‌سی وان M9 با پردازنده مدیاتک در راه است

اگر به خاطر داشته باشید اچ‌تی‌سی گوشی هوشمند وان‌ام 9 را چند ماه پیش به عنوان پرچم‌دار 2015 خود با برخورداری از تراشه اسنپ‌دراگون 810 راهی بازار کرد. از آنجا که این تراشه ضعف‌هایی در قسمت گرمای تولیدی به همراه داشت، بسیاری از دوستداران ام 9 از خرید آن صرف نظر کردند. در همین رابطه امروز اطلاعاتی به دست آمده که نشان می‌دهد اچ‌تی‌سی با پی بردن به این موضوع قصد دارد نسخه‌ای از ام 9 را با پردازنده مدیاتک به بازارهای جهانی بفرستد.

0

در حالی که طی چند وقت اخیر شایعاتی از یک پرچم‌دار جدید و با طراحی متفاوت از سوی اچ‌تی‌سی به نام “Hero” به گوشی می‌رسید، امروز اطلاعاتی به دست آمده که بیان می‌کند گوشی مذکور همان نسخه‌ای از وان M9 است که به پردازنده ساخت مدیاتک تجهیز گردیده است.

گزارش جدید برملا می‌کند که این شرکت تایوانی قصد دارد برای کاستن از نگرانی گرمای تولیدی در هنگام پردازش‌های گرافیکی سنگین در وان M9، نسخه‌ی ارتقا یافته از آن را که به تراشه‌ای هشت هسته ساخت مدیاتک تجهیز گردیده را در مهرماه راهی برخی بازارهای منتخب کند.

طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته توسط خرده فروشی چینی eprice، در صورتی که این اخبار صحت داشته باشند، اچ‌تی‌سی با مشکلاتی از جمله قیمت بالای تمام شده آن نسبت به گوشی‌هایی همچون HTC One M9+ و HTC One E9+ روبه‌رو خواهد شد؛ بدین ترتیب می‌توانیم منتظر بازنگری در قیمت گزاری این محصولات طی ماه‌های آینده باشیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.