هم اکنون بیش از 25 میلیون دستگاه مبتی بر ویندوز 10 در جهان وجود دارد !

اگر به خاطر داشته باشید هفته گذشته خبری رسمی از سوی مایکروسافت منتشر شد که بیان می‌کرد تنها 4 روز پس از انتشار ویندوز 10 حدود 18 میلیون دستگاه  به این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز ارتقا یافته‌اند، اما بد نیست که بدانید بر اساس گزارش‌های تائید نشده این آمار هم‌اکنون به بیش از 25 میلیون دستگاه رسیده است.

0

ویندوز 10 را می توان یکی از موفق ترین و محبوب ترین سیستم عامل های ردموندی‌ها دانست که تنها در عرض 24 ساعت از انتشار آن حدود 14 میلیون دستگاه به آن به روز شدند که این رقم پس از گذشته 4 روز به 18 میلیون دستگاه رسید.

در حال حاضر یک گزارش جدید منتشر شده که اعلام می کند پس از گذشت بیش از یک هفته از انتشار نسخه ی نهایی ویندوز ۱۰، این نسخه از سیستم عامل ویندوز بر روی بیش از 25 میلیون دستگاه نصب شده است.در این گزارش همچنین اشاره شده که در هر ثانیه تعداد 1500 دستگاه به این نسخه از سیستم عامل ویندوز مجهز می‌شوند که البته این روند به طور طبیعی رو به کاهش است.

بدون شک این یک آغاز فوق العاده برای ویندوز 10 به شمار می آید، این در حالیست که نسخه موبایل و اکیس‌باکس‌وان آن نیز در پاییز پیش رو منتشر خواهد شد و آنوقت است که می توانیم بگوییم مایکروسافت به هدف درینه خود، یعنی ارائه یک پلتفرم یکپارچه با قابلیت اجرا بر روی گجت های مختلف دست یافته است.اگر روند افزایش محبوبت ویندوز 10 به همین منوال پیش رود، طی سه سال آینده بیش از یک میلیارد دستگاه ویندوزی جدید مبتنی بر آن راهی بازار خواهد شد.

microsoft-news

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.