دانلود کنید/ تمام والپیپرهای جدید و فوق‌العاده آیفون در iOS 9

همان‌طور که پیش از این نیز اعلام کردیم نسخه آزمایشی پنجم iOS 9 ویژه توسعه دهندگان از مجموعه‌ای از پس‌زمینه‌های رنگارنگ برای آیفون بهره می‌برد.

2

برای کاربرانی که در دسته توسعه‌دهندگان قرار نمی‌گیرند، استفاده از این پس زمینه‌ها معادل با ریسک استفاده از نسخه ناپایدار و نهایی نشده سیستم‌عامل جدید اپل می‌باشد.

iOS-9-Beta-Wallpapers

بدین‌منظور بد نیست استفاده از نسخه‌های قابل دانلود پس‌زمینه‌های جدید را نیز مدنظر قراردهید تا بدون رویارویی با مشکلات سیستم‌عامل جدید اپل، ظاهر گوشی هوشمند خود را تغییر دهید.

پس‌زمینه پیش‌فرض iOS 9 نیز که مجموعه‌ای از موج‌های رنگارنگ است در کنار مجموعه‌ای از پس‌زمینه‌های پیش‌فرض پیشین این سیستم‌عامل قرارگرفته است.

تمام والپیپرهای این نسخه آزمایشی iOS 9 را در اندازه اصلی‌ و با کیفیت بالا می‌توانید از لینک پائین به صورت یکجا دانلود کنید.

دانلود کنید

9to5mac

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ایمان می‌گوید

    ممنون از مطلب خوبتون

  2. arsalan می‌گوید

    والا من خودم ایپد ایر یک دارم رو ای او اس ٨.۴ انقد مشکل داشتم که کلافه شدم رفتم رو بتایه ٩ که الان راحتم واقعا ، مشکلم این بود تو وب گردی مرورگر کرش میکرد ضد حال بود لعنتی