آپدیت بزرگ فروت نینجا در پنجمین سالگرد تولد این بازی دوست‌داشتنی

فروت نینجا را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌های عرضه شده برای پلتفرم اندروید و در رده بازی‌هایی همچون Angry Birds  دانست. جالب است که بدانید فروت نینجا اولین بازی اندرویدی بود که به میزان آمار دریافت میلیونی از سوی کاربران گوگل پلی دست یافت، از این رو کمتر کاربر اندرویدی و یا حتی iOS است که لااقل برای یک بار هم که شده آن را امتحان نکرده باشد.

0

هرچند روند بازی مذکور طی سالیان اخیر به یک منوال پیش رفته و هدف اصلی آن تنها برش زدن میوه‌های مختلف به سبک نینجایی بوده، با این حال فروت نینجا کمکان به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های گوگل پلی شناخته می‌شود، از این رو استودیو Halfbrick که به عنوان توسعه دهنده فروت نینجا شناخته می‌شود به مناسبت پنجمین سالگرد تولد این بازی دوست‌داشتنی دست به انتشار به‌روزرسانی بزرگی برای آن زده است.

به‌روزرسانی جدید فروت نینجا که با نام جشنواره عرضه گردیده، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که پس از کسب امتیازهای لازم ادامه بازی خود را طی شش مینی بازی دیگر که در آن‌ها نیز معیار اصلی بردنده شدن به دست آوردن میوه‌های بیشتر است ادامه دهید؛ شرط باز شدن مرحله جدید به دست آوردن امتیازهای لازم در مسابقه قبلی خواهد بود.

شما طی این شش مسابقه با دشمنانتان برای به دست آوردن تیغه‌های طلایی برّان که می‌توانند میوه‌های را پس از برش به تیکه‌های کوچک‌تر تبدیل کنند و این یعنی امتیاز بیشتر، به مبارزه و جمع‌آوری امتیاز خواهید پرداخت. البته Halfbrick’s، دیگر بازی تولید شده توسط Halfbrick نیز به این مناسبت یک به‌روزرسانی کوچک دریافت کرده که بر اساس آن از شروع بازی شما حال و هوای فروت نینجا را در آن احساس خواهید کرد به گونه‌ای که هم‌اکنون سلاح‌های اضافی از طریق به دست آوردن میوه‌های بیشتر به دست آمده خواهند آمد.Jetpack Joyride, Monster Dash, و Radical Rappelling دیگر بازی‌هایی هستند که به صورت افتخاری در جشن جشنواره فروت نینجا حضور دارند.

androidauthority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.