درز مشخصات و تصاویر گوشی لنوو Vibe X3؛ زیبا و قدرتمند

با وجود این‌که چند ماه پیش تصاویری منتسب به گوشی لنوو Vibe X3 منتشر شد اما این گوشی در MWC 2015 معرفی نشد. حالا مشخصات و تصاویر بیشتری از این گوشی درز کرده و شایعه معرفی آن در نمایشگاه IFA 2015 برلین به گوش می‌رسد.

0

سری Vibe X لنوو معمولاً دارای طراحی بسیار زیبای چندلایه‌ای بوده و مشخصات بسیار مناسبی نیز دارد. حالا مشخصات Vibe X3 در دیتابیس بنچمارک گرافیکی GFXBench درز کرده است که در زیر می‌بینیم:

– صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح فول اچ‌دی 1080p

– چیپست شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون 808 با سرعت 1.8 گیگاهرتز

– سه گیگابایت حافظه رم LPDDR3

– 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه شیار کارت حافظه

– دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت به همراه دو فلش LED

– دوربین 7 مگاپیکسلی سلفی

– حسگر اثر انگشت در پشت گوشی

– تک سیم‌کارت نانو با پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE

– اندروید 5.1.1 با رابط کاربری Lenovo Vibe UI

Lenovo-Vibe-X3-leak

همان‌طور که در تصاویر هم می‌بینید ظاهراً این گوشی به اسپیکرهای استریو در جلو مجهز بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی نیز دارد. وضوح فول اچ‌دی برای صفحه‌نمایش 5 اینچی کاملاً کافیست و چیپست اسنپ‌دراگون 808 که عملکرد خود را در جی 4 ال‌جی اثبات کرده نیز می‌تواند در وضوح نسبتاً پایین‌تر عملکرد گرافیکی بهتری نیز از خود نشان دهد. طبق شایعات قبلی این گوشی از فناوری Hi-Fi 3.0 نیز برای افزایش کیفیت صدای اسپیکرها بهره خواهد برد. انتظار داریم تا لنوو هر چه سریع‌تر این گوشی را احتمالاً با گوشی‌های دیگری از سری P و S در نمایشگاه برلین معرفی کند.

phoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.