اپل: ما برنامه‌ای برای تبدیل شدن به یک اپراتور مخابراتی نداریم!

چند روز پیش Business Insider گزارش داده بود که اپل قصد دارد به عنوان یک MVNO یا همان اپراتور مخابراتی مجازی سرویسی را راه‌اندازی کند که به کاربران آیفون اجازه می‌دهد بدون بهره‌گیری از سایر اپراتورهای مخابراتی به شبکه موبایلی متصل شوند. حالا اپل این شایعه را رد کرده است.

0

در این شایعه که دوشنبه منتشر شده بود نوشته شده بود که اپل قصد دارد در آمریکا و اروپا شبکه مخابراتی خود را راه‌اندازی کند اما امروز رویترز گزارش داد که یکی از سخنگویان اپل در واکنش به این جریان گفته است: “ما در مورد افتتاح یک شبکه MVNO هیچ برنامه‌ای نداشته و مذاکراتی را نیز انجام نداده‌ایم.”

به این ترتیب اپل کماکان حداقل برای آیفون 6اس با اپراتورهای مطرحی مانند AT&T، Verizon، Sprint و T-Mobile قرارداد خواهد بست و گوشی‌های خود را به صورت قراردادی برای مشترکین این اپراتورها در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد کرد. هر چند به اعتقاد برخی کارشناسان اپل توانایی و فرصت لازم برای تبدیل شدن به یک اپراتور مخابراتی را دارد و شاید در آینده تصمیم خود را در این مورد عوض کند.

VentureBeat

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.